سرویس: استانی
کد خبر: 74484
|
16:12 - 1396/10/26
نسخه چاپی

فرماندار پارس‌آباد در جلسه شوراي اداري شهرستان:

تکریم ارباب رجوع در ادارات حضوری باشد نه شعاری/ افتتاح 63 پروژه همزمان با دهه فجر در شهرستان پارس آباد

تکریم ارباب رجوع در ادارات حضوری باشد نه شعاری/ افتتاح 63 پروژه همزمان با دهه فجر در شهرستان پارس آباد
فرماندار پارس آباد گفت: در دهه فجر امسال، 63 پروژه با اعتبار بالغ بر 44 میلیارد تومان در شهرستان پارس آباد افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، اکبر صمدی ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر این شهرستان که با حضور امام جمعه و روسای دستگاه‌های اداری در محل فرمانداری پارس آباد برگزار شد، اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر امسال 63 پروژه با هزینه 144 میلیارد تومان در حوزه‌های خدماتی، عمرانی، کشاورزی، آموزشی و فرهنگی در شهرستان پارس آباد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای ارائه و اطلاع رسانی خدمات انجام شده دولت و نظام بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است، گفت: از شاخص ترین این پروژه ها می توان به 1296 واحدی مسکن مهر، بیمارستان 160 تختخوابی، برق رسانی، مدرسه، افتتاح چندین طرح شهری و روستایی و ... اشاره کرد.

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه افتتاح پروژه ها باید به گونه ای باشد که اعتماد عمومی سلب نشود، افزود: افتتاح ها باید واقعی باشد تا موجب احساس بی اعتمادی در بین مردم نشود.

صمدی در ادامه با تأکید بر نقد منصفانه و عملکرد دستگاههای اجرایی در منطقه، آن را گامی برای اصلاح امور دانست و گفت: بهتر است فضای نقدها طوری باشد که منجر به سیاه نمایی علیه نظام نشود و خدمات ارزنده چندین دهه این نظام زیرسئوال نرود، چرا که در بحث مغان انصافا نظام کارهای ارزنده ای انجام داده است.

فرماندار ماندار پارس آباد در ادامه، تکریم ارباب رجوع را از اولویت‌های اصلی ادارات دانست و خطاب به مسئولان این شهرستان تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع بایستی حضور باشد نه شعاری و این اصل باید به عنوان اولویت اول سرلوحه ی کار هم ادارات قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نبود تکریم ارباب رجوع از سوی مسئولان باعث شده تا ملاقات با فرماندار و امام جمعه راحت تر از ملاقات با برخی از روسای ادارات باشد، افزود: توصیه بنده به مسئولان این است که هفته ای دو بار ملاقات با مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند تا از نزدیک به مشکلات آنها رسیدگی کنند؛ کما اینکه فرمانداری نیز با فعال سازی واحد بازرسی سرکشی از ادارات را در دستور کار قرار خواهد گرفت.

صمدی در ادامه با تاکید بر راه اندازی شبکه پیام دولت، گفت: با راه اندازی این شبکه، مکاتبه و نامه نگاری اداری بین ادارات مختلف شهرستان در جهت سهولت کارهای مردم افزایش و شتاب بیشتری می گیرد.

فرماندار پارس آباد همچنین به زمان فروش بلیط های پروازی فرودگاه این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: با افتتاح فرودگاه، پروازهای تهران به پارس آباد و بالعکس، از 12 بهمن به بعد برقرار و فروش بلیط های پروازی آن نیز از طی هفته آتی انجام می شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری برنامه ‌های مختلف به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دهه مبارک فجر اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن از اهمیت خاصی برخوردار است و مردم ولایی پارس آباد مغان همانند سال های گذشته با حضور باشکوه و حماسی خود در این راهپیمایی تمام نقشه ‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

صمدی همچنین بر حضور حداکثری و پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه تاکید کرد و گفت: راهپیمایی 22 بهمن از اهمیت خاصی برخوردار است و مردم ولایی شهرستان پارس آباد مغان همانند سال های گذشته با حضور باشکوه و حماسی خود در این راهپیمایی ثابت خواهند کرد که پای آرمانهای انقلاب اسلامی و امام و رهبری هستند.

گفتنی است، در پایان این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین موسی کارجو بع عنوان رئیس اداره ثبت اسناد و املاک، علی عروجی به عنوان رئیس تعزیرات حکومتی، یوسف روزگاری بعنوان مسئول ستاد عتبات عالیات و جعفرپور بعنوان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد معارفه شدند.

همچنین حجت الاسلام حسن باقری که 8 سالی است ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد را بر عهده دارد رسما در این مراسم از مسئولان حاضر در این جلسه حلالیت و خداحافظی کرد تا از اول بهمن ماه جاری در سمت جدید خود که معاون اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی خواهد بود مشغول فعالیت شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد