سرویس: استانی
کد خبر: 74488
|
19:45 - 1396/10/26
نسخه چاپی

امام جمعه پارس آباد مغان:

برخي مسئولان پارس آباد كنترل اداره خود را ندارند/ بيمارستان جديد پارس آباد به نام شهداي مغان تغيير يابد

	برخي مسئولان پارس آباد كنترل اداره خود را ندارند/ بيمارستان جديد پارس آباد به نام شهداي مغان تغيير يابد
امام جمعه پارس آباد گفت: برخی از ادارات در پارس آباد هستند که با وجود داشتن رئیس، يك معاون يا كارمند همه كاره آن اداره است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، حجت الاسلام سيد سعيد رشادي روز سه شنبه در جلسه شوراي اداري شهرستان پارس آباد با انتقاد از ضعف برخي روساي ادارات اظهار كرد: برخی از ادارات در شهرستان پارس آباد هستند که با وجود داشتن رئیس، توسط معاون يا كارمند اداره مي شود كه جاي تامل دارد.

وي با بيان اينكه مسئولي که توان کنترل اداره خود را نداشته باشد به درد مردم نمی‌خورد، خواستار اشرافيت بيشتر مسئولان به اداره مربوط خود شد.

امام جمعه پارس آباد در ادامه با تسلیت جانباختگان پرسنل نفتكش جمهوري اسلامي ايران در حادثه کشتی سانچی، دهه فجر را رخداد بزرگی تاريخي انقلاب اسلامي عنوان كرد و گفت: اين دهه فرصت مناسبي برای معرفی دستاوردهای اصیل انقلاب اسلامی است تا نسل جوان جامعه امروز با آنها آشنا شوند.

رشادي در خصوص اقدامات و فعالیت های صورت گرفته عمرانی در کشور پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: اقدامات و کارهای عمرانی فراوانی در سالهای بعد از انقلاب اسلامی از جمله در امور راه و جاده، آب و برق و گاز رسانی به روستاها و مناطق محروم صورت گرفته است كه قابل قياس با قبل انقلاب نيست.

وي  افزود: از اول انقلاب تا كنون علارغم تمامي تهدیدها و تحریم ها به پیشرفتهای بزرگی دست یافته ایم، اگرچه وضعیت کنونی با ایده آل ها و شرایط مطلوب مورد نظر انقلاب و نظام هنوز فاصله دارد ولی ایران اسلامی در بخش های مختلف، پس از پیروزی انقلاب تاکنون، حرکت رو‌به رشدی را داشته است.

امام جمعه پارس آباد با بيان اينكه مسئولان بايستي از ارزشهای نظام محافظت كنند، تصريح كرد: از مسئولان و دولت انتظار داریم به معنویات ارزش دهند چرا كه امروز کشور بخاطر گرانی و بیکاری، حقوق های کلان و فیش های نجومی كه برخي مسئولان دریافت می کنند متحمل خسارتهايي شده است که بایستی جلوی این ناعدالتی ها گرفته شود.

رشادي در ادامه به استفاده از سخنرانان براي تببين ارزشهاي دهه فجر در مدارس شهرستان اشاره و بر تغییر نام بیمارستان جديد 160 تختخوابي پارس آباد به نام بیمارستان شهدای مغان که به گفته او درخواست بیشتر اهالی منطقه است تاكيد كرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد