سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 74491
|
23:54 - 1396/10/26
نسخه چاپی

رئیس اداره راهداری شهرستان کوثر خبر داد؛

بازگشایی راه ارتباطی 8 روستای کوثر/تردد در همه محورها جریان دارد

 بازگشایی راه ارتباطی 8 روستای کوثر/تردد در همه محورها جریان دارد
با تلاش راهداران منطقه، راه ارتباطی 8 روستای شهرستان کوثر که به علت بارش برف مسدود شده بود بازگشایی شد و هم اکنون تردد در همه راه های ارتباطی و مواصلای شهرستان در جریان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، در آخرین روز های دی ماه بارش اولین برف زمستانی چهره شهرستان کوثر و مرکز آن شهر گیوی را سفیدپوش کرد و موجب خوشحالی مردم به ویژه کشاورزان منطقه شد.

بارش برف روز گذشته باعث کندی رفت و آمد خودروها در جاده های مواصلاتی این شهرستان و سایر شهرستان های همجوار شده بود به طوری که تردد خودروها در گردنه های این شهرستان بخصوص گردنه الماس در جنوب استان و حیران در شمال استان بدون زنجیر چرخ امکانپذیر نبود.

در همین خصوص پیمان خیراندیش، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کوثر در گفتگو با خبرنگار کوثرخبر از بازگشایی راه های ارتباطی و مواصلاتی شهرستان کوثر خبر داد و اظهار کرد: به دنبال بارش برف که از بامداد روز گذشته در سطح استان اردبیل آغاز شده بود شاهد مسدود شدن راه ارتباطی تعدادی از روستاهای منطقه بودیم که از همان لحظات اولیه، نیروهای راهداری در سطح جاده‌ها حاضر بوده و اقدام به برفروبی، نمک پاشی و بازگشایی مسیرها کردند.

خیراندیش افزود: عملیات برفروبی و نمک پاشی راههای ارتباطی و جاده های روستایی از بامداد پنجشنبه آغاز شده و این فعالیت‌ها در برخی از مسیر ها همچنان ادامه دارد.

وی از رانندگانی که قصد تردد در راههای اصلی و فرعی این شهرستان را دارند خواست از سفرهای غیر‌ضروری خودداری کرده و در صورت لزوم با همراه داشتن زنجیر چرخ و لباس گرم رانندگی کنند.

رئیس اداره راهداری شهرستان کوثر با بیان اینکه تلفن گویای 141 مرکز مدیریت راههای کشور به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان است افزود: وضعیت جوی و ترافیک راههای استان و شهرستان، محدودیت‌ های تردد، دریافت مسیر و مسافت بین شهرها، ارتباط با اپراتورهای مرکز و ارائه پیشنهادات و انتقادات، خدماتی هستند که توسط این سامانه ارائه می شود.

وی با اشاره به کندی تردد در راه‌های روستایی و شهری گفت: با همیاری و مشارکت راهداران شهرستان همه مسیر های مواصلاتی و ارتباطی باز بوده و امکان تردد میسر است.

خیراندیش خاطر نشان کرد: مسیر هشت روستا از شهرستان کوثر مسدود بوده که با تلاش نیروهای راهدای این محورها نیز امروز بازگشایی شده و مهیای تردد روستاییان می‌ باشد.

گفتنی است که علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از برف‌روبی و بازگشایی راه ارتباطی 460 روستا در سطح استان اردبیل خبر داده است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد