سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 74502
|
12:05 - 1396/10/27
نسخه چاپی

فرماندار خلخال :

جاده "کلور درام" خلخال تا دو سال آینده آماده تردد می شود

جاده "کلور درام" خلخال تا دو سال آینده آماده تردد می شود
فرماندار خلخال در بازدید ازجاده اصلی خلخال کلور درام در بخش شاهرود خلخال گفت: جاده خلخال کلور درام تا دو سال آینده آماده تردد می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو، فریدون بایایی صبح امروز در بازدید ازجاده اصلی خلخال کلور درام در بخش شاهرود خلخال گفت: جاده خلخال کلور درام تا دو سال آینده آماده تردد خواهد شد.

وی با اشاره به تاکیدات استاندار اردبیل و پیگیری این جاده در اولویت فرمانداری شهرستان خلخال گفت: اخیرا پیمانکار قوی و قدر با عنوان " جهاد نصر" پیمانکاری اتمام وتکمیل پروژه کلور درام را قبول کرده و قرار است تمامی ابنیه های فنی و پل های مسیر تا شهریور 97 تحویل و در طول 14 ماه اخیر انجام شود؛ تا سال سال دیگر جاده خلخال کلور درام به عنوان یک جاده ارتباطی استان اردبیل از شهرستان خلخال به مرکز کشور آماده خدمات دهی به هموطنان خواهد شد.

وی افزود: اعتبار لازم برای اتمام و راه اندازی این جاده اصلی بیش از 51میلیون تومان برآورد شده که قرار است پیمانکار بدون توجه به اعتبارات دولتی با سرعت پروژه را تکمیل و به پایان برساند.

فرماندار خلخال در خصوص بازدید از پروژه ها به خبرنگارسایت ازناو گفت: دربازدیدهای اولیه ارزیابی محیطی از کلیه پروژه ها در شهرستان خلخال انجام شده و در بازدید های دوم روند تحقق قول های مسئولین در پروژه ها توسط دستگاه بررسی و پیگیری می شود تا مردم بیشتر از خدمات در مناطق شهری و روستایی برخوردار شوند.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد