سرویس: نیر
کد خبر: 74504
|
13:16 - 1396/10/27
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی نیرخبرداد؛

اجرای طرح نماد در مدارس نیر با همکاری اداره آموزش و پرورش

اجرای طرح نماد در مدارس نیر  با همکاری اداره آموزش و پرورش
فرمانده انتظامی نیر گفت:به منظور مراقبت اجتماعی از دانش‌آموزان در مقابل آسیب‌های اجتماعی طرح نماد در مدارس شهرستان با همکاری اداره آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمزفرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر عادل منیر ظهر امروز در جلسه هماهنگی اجرای طرح نماد در مدارس که در محل اداره آموزش و پرورش تشکیل شده بود،بیان کرد:به منظور مراقبت اجتماعی از دانش‌آموزان در مقابل آسیب‌های اجتماعی طرح نماد در مدارس شهرستان با همکاری اداره آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

وی افزود: نیروی انتظامی از تمامی ظرفیت‌های موجود خود از قبیل دراختیار قرار دادن رایگان مراکز مشاوره برای اولیای دانش‌آموزان و فرهنگیان، همایش‌های علمی و آموزشی برای مدیران، معلمان و مربیان و دیگر عوامل پشتیبانی لازم را در راستای تحقق اهداف این طرح استفاده خواهد کرد.

فرمانده انتظامی نیر تصریح کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان، انعقاد این تفاهم نامه بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی می تواند گام موثری در راستای جلوگیری از هرگونه حجمه های سایبری و فرهنگی دشمنان صورت گیرد.

رضا انتظاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر در این جلسه از آمادگی این اداره برای همکاری همه جانبه با نیروی انظامی در راستای برگزاری این طرح در مدارس خبر داد و گفت: دانش‌آموزان هرچه بیشتر با تهاجم فرهنگی دشمنان آشناتر شوند بیشتر ازآسیب در امان خواهند ماند و این طرح باعث خواهد شد دانش‌آموزان مطالب بیشتری را درمورد حجمه‌های سنگین دشمنان یاد بگیرند.

در پایان این جلسه تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش و نیروی انتظامی از سوی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان به مدیر آموزش و پرورش  نیر تقدیم شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد