سرویس: نیر
کد خبر: 74643
|
10:42 - 1396/11/03
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان :

بیمارستان ۹۶ تختخوابی، بزودی در اردبیل به بهره برداری می‌رسد

بیمارستان ۹۶ تختخوابی، بزودی در اردبیل به بهره برداری می‌رسد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیمارستان ۹۶ تختخوابی بزودی در اردبیل به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز؛ اسحاق رسولی صبح امروز در جلسه بررسی احداث ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نیر که با حضور سرپرست فرمانداری، اعضای شورای اسلامی شهر نیر و شهردار در محل شهرداری نیر تشکیل شده بود، اظهار داشت: بزودی با مشارکت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیمارستان ۹۶ تختخوابی در اردبیل به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: بیمارستان ۹۶ تختخوابی در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع احداث شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل به تعداد دانشجویان درحال تحصیل این دانشگاه در سراسر استان اشاره کرد و افزود: ۱۵ هزار نفر دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در ۶ واحد  و ۶ مرکز دانشگاهی در حال تحصیل هستند.

رسولی تصریح کرد: در شهرستان نیر هم ۱۱۵ نفر دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در حال تحصیل هستند.

وی به عمده فعالیت‌های این دانشگاه در سطح استان اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های چشم‌گیری در زمینه اقتصاد دانش بنیان، مرکز رشد و فناوری و تحقیقات در زمینه‌های مختلف علمی و فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی استان انجام می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل از احداث ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نیر هم خبر داد و افزود: بزودی عملیات نقشه‌برداری از زمین مورد نظر برای احداث ساختمان در نیر انجام خواهد شد.

 رسولی از تلاش سرپرست فرمانداری نیر، اعضای محترم شورای شهر و شهرداری نیر در زمینه تحقق یافتن مکان مناسب برای احداث ساختمان دانشگاه آزاد شهرستان کمال تشکر و قدردانی را کرد.

در این جلسه مهدی بخشی سرپرست فرمانداری نیر هم با اشاره به اهمیت احداث ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی در نیر تصریح کرد: با احداث ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی در نیر گام موثری در راستای رونق و توسعه شهرستان برداشته می‌شود.

وی از همکاری تنگاتنگ دانشگاه آزاد اسلامی استان و شهرستان و اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار نیر در راستای تحقق احداث ساختمان تشکر و تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد