سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 74655
|
13:44 - 1396/11/03
نسخه چاپی

با حمایت یک نماینده از خلف وعده مکرر پیمانکار؛

املای نانوشته در مدیریت درمان تامین اجتماعی اردبیل 20 می گیرد!

املای نانوشته در مدیریت درمان تامین اجتماعی اردبیل 20 می گیرد!
جدیداٌ رویکرد مبهم و ضعیف در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل بخصوص مدیریت از مرکز درمان بر بیمارستان سبلان این شهر نارضایتی بیمه شدگان را به دنبال داشته اشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، متاسفانه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در حال تحلیل رفتن بوده و علاوه بر ضعف ملموس در مدیریت اجرایی و عمرانی آن بشدت سیاست زده شده است.

در جدیدترین موارد و تحقیق خبرنگار میدانی آذرسلام کاشف به عمل آمده است که نزدیک به 7 ماه است که پروژه آبیاری مکانیزه فضای سبز محوطه بیمارستان سبلان اردبیل به یک پیمانکار واگذار شده، اما هیچ اراده ای مبنی استارت اولیه و اتمام آن وجود ندارد.

خاک برداری و کانال کشی فضای سبز بیمارستان سبلان اردبیل که گاها موجب محل استراحت همراهان و مراجعان بیمار بوده موجب نارضایتی مردم شده است.

یافته های خبرنگار ما حاکیست این پروژه آبیاری مکانیزه که از حدود 7 ماه پیش آغاز شده، همچنان دست نخورده باقیست و هزینه بیت المال و براوردی این پروژه به نظر بیش از 50 میلیون تومان می رسد.

 

گفتنی است یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان پشتیبان جدی و حامی وی بوده و پیمانکار با سوء استفاده از حمایت وی این طرح را به حال خود رها کرده است!.

 

همچنین یکی از مراجعین و شاکی دندانپزشکی این بیمارستان طی گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: « پس از اعلام مهلت مراجعه بعدی به دندانپزشکی این بیمارستان از سوی پزشک، مراجعه کردم ولی گفتند در رایانه ثبت شده است که همان روز به وضعیت دندان شما رسیدگی شده و کشیده شده است!. علاوه بر این رفتار تند و زننده این بخش درمانی هیچ سنخیت و تناسبی با مقوله تکریم ارباب رجوع و بیمه شدگان تامین اجتماعی ندارد و هیچ ترتیب اثری به گله ها و شکایت ها داده نمی شود».

تعدادی از مراجعین در گفتگو با خبرنگار ما دل خوشی از این واحد خدمات درمانی نداشتند و مورد مصداقی اشاره شده مانند املای ناننوشته ای بوده که نمره بیست را از آن خود کرده است. نه تنها برخوردی مشاهده نمی شود بلکه ابقای وی قطع یقین حکایت از ارتقاء وی دارد!.

رصد فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نشان می دهد که کاربران نیز به این موارد معترضند.

پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام آماده، انتشار و انعکاس مطالبات و خواسته های بیمه شدگان تامین اجتماعی و مراجعین آن بویژه بیمارستان سبلان پس از بررسی صحت و سقم و مدارک مستند اخبار است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد