سرویس: ورزشی
کد خبر: 74659
|
16:06 - 1396/11/03
نسخه چاپی

فوتباليست پارس آبادی آقای گل مسابقات بین المللی ترکیه شد

 فوتباليست پارس آبادی آقای گل مسابقات بین المللی ترکیه شد
محمدرضا مویدی نوجوان پارس آبادی عنوان آقای گلی تورنمنت بین المللی فوتبال آنتالیای ترکیه در رده سنی زیر 12 سال را به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، مسابقات جهانی آنتالیا ترکیه از 29 دی ماه جاری با حضور 8 گروه 4 تیمی در مجموع با حضور 32 تیم از کشورهای ترکیه، لیبی، ایران، آذربایجان، عراق و گرجستان برگزار شد.

تیم زیر 12 سال پسران طلایی که از کشورمان در این مسابقات حضور داشت بعد از صعود از گروه خود با تیم ترابوزان اسپور ترکیه یکی از تیم های مطرح و به نام این کشور رو در رو شد.
این بازی با توجه به ناداوری داور ترکیه ای در نیمه اول 4 بر صفر به نفع تیم حریف به پایان رسید اما در نیمه دوم با توجه به تلاشی که بازیکن های تیم پسران طلایی از خود نشان دادند بازی را در وقت های قانونی 4 بر 4 به پایان رساندند که هر 4 گل تیم پسران طلایی را محمد رضا مویدی به ثمر رساند.

تیم پسران طلایی در ضربات پنالتی این دیدار نتیجه را واگذار کرد و در ادامه مسابقات در گروه بازنده ها برای کسب مقام نهم سه بازی انجام داد و در نهایت تیم زیر 12 سال ایران با کسب مقام نهمی این مسابقات را به اتمام رساند.

در این رقابت ها محمدرضا مویدی نوجوان پارس آبادی توانست با به ثمر رساندن 10 گل عنوان آقای گلی را به خود اختصاص دهد.

تیم فوتبال پسران طلایی برای حضور در تورنمنت معتبر آنتالیای ترکیه در دو رده سنی 12 و 13 سال با هدایت کاوه سلامی مربی سابق تیم‌‌های پایه گسترش فولاد تبریز شرکت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد