سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 74717
|
01:18 - 1396/11/06
نسخه چاپی

قاتل خاموش جان ۳ نفر را در کوثر گرفت/کشف حادثه پس از ۲ روز

 قاتل خاموش جان ۳ نفر را در کوثر گرفت/کشف حادثه پس از ۲ روز
گاز مونوکسید کربن جان یک خانواده سه نفره را در روستای آقامیرلوی شهرستان کوثر گرفت؛ این درحالی می باشد که کشف حادثه پس از گذشت 2 روز توسط اهالی صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، شب گذشته پیکر بی جان اعضای یک خانواده سه نفره که در منزل خود به خواب ابدی رفته بودند در روستای آقامیرلو از توابع بخش مرکزی شهرستان کوثر توسط همسایه‌ها کشف شد. 

پس از گذشت یک روز که کسی سراغی از خانواده مذکور نداشته، اهالی روستا در پی خبری به منزل آنان مراجعه می‌کنند که متأسفانه با پیکر بی‌جان هر سه عضو خانواده مواجه می‌شوند.

همه اعضای این خانواده شامل پدر 53 ساله، مادر47 ساله و دختر 27 ساله فوت شده‌اند و پیکر بی‌جان آنان به بیمارستان امام خمینی (ره) شهر گیوی انتقال یافته است.

 دکتر خسروی، مدیر شبکه بهداشت و درمان کوثر، علت این حادثه را گازگرفتگی بر اثر منوکسید کربن عنوان کرده است.

علیرضا علیپور، فرماندار کوثر در حاشیه بررسی این حادثه اظهار کرد: متاسفانه سه شنبه شب این خانواده سه نفره شامل یک مرد و یک زن و یک دختر بچه جان خود را به دلیل مسمومیت با گاز مونوکسید کربن از دست دادند.

وی تصریح کرد: به دلیل سردی هوا، این خانواده علاوه بر بخاری، اجاقی در داخل منزل مسکونی روشن می کنند که با توجه به اینکه تمامی اکسیژن فضای منزل را جذب کرده و مونوکسید کربن تولید می کند، در ادامه هر سه تن صبح روز بعد جان خود را از دست می دهند.

وی اضافه کرد: هیچ تعمدی در این حادثه وجود ندارد و اجساد هر سه نفر به بیمارستان کوثر انتقال یافته و مراحل انتقال به پزشکی قانونی جهت بررسی قطعی علت مرگ در حال طی شدن است.

علیپور تاکید کرد: متاسفانه این خانواده ارتباط زیادی با سایر اهالی روستا نداشته است و بعد از دو روز بی خبری، یکی از اهالی روستا متوجه بروز حادثه می شود تا اینکه امروز اجساد این سه جانباخته در داخل منزل کشف شده است.

رئیس شورای تامین شهرستان کوثر متذکر شد: این منطقه سردسیر بوده و استفاده از وسایل گرمایشی دقت و مراقبت ویژه می طلبد که انتظار می رود برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه شهروندان وسایل گرمایشی ایمن و استاندارد استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد