سرویس: نیر
کد خبر: 74723
|
14:12 - 1396/11/06
نسخه چاپی

امام جمعه نیر:

وظیفه کنونی مردم و مسئولان حفظ اتحاد و انسجام است

وظیفه کنونی مردم و مسئولان حفظ اتحاد و انسجام است
امام جمعه نیر گفت: وظیفه کنونی مردم و مسئولان حفظ انسجام و آرامش و وحدت است و نباید زمینه را برای دشمنان و رسانه های غربی آماده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز؛حجت الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان نیر  اظهار داشت : انقلاب به سادگی به دست نیامده که به سادگی هم از دست برود.

وی افزود: وظیفه کنونی مردم و مسئولان حفظ انسجام، آرامش و وحدت است و نباید زمینه را برای دشمنان و رسانه های غربی آماده کنیم.

حجت الاسلام مقدسی تصریح کرد: ملت ما همیشه بیدار بوده و با محوریت ولایت فقیه در صحنه هستند و باید به این مسئله توجه شود که به فکر مردم باشیم.

وی خطاب به نمایندگان مجلس عنوان کرد: گرانی، تورم و تبعیض در جامعه بیداد می کند و مردم از آن رنج می برند و این در سایه ضعف مدیریتی است؛ نمایندگان باید در این خصوص تلاش بیشتری داشته باشند و با مفسدان اقتصادی نیز به شدت برخورد شود.

حجت الاسلام مقدسی از نمایندگان اردبیل در مجلس خواست تا به مشکلات شهرستان نیر، ازجمله راههای ارتباطی آن توجه اساسی داشته باشند.

 امام جمعه نیر در ادامه خطبه به فرارسیدن ایام سوگواری فاطمیه و مقارن شدن آن با دهه مبارک فجر اشاره کرد و از مسئولان شهر نیر خواست تا این ایام را گرامی داشته و از پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در کنار پرچم سوگواری استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد