سرویس: نیر
کد خبر: 74748
|
11:12 - 1396/11/07
نسخه چاپی

نماینده اردبیل در مجلس خبر داد؛

اختصاص اعتبار ۶۵۰ میلیون دلاری به پروژه‌های بخش کشاورزی و آب شرب روستایی

اختصاص اعتبار ۶۵۰  میلیون دلاری به پروژه‌های بخش کشاورزی و آب شرب روستایی
نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۵۰ میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی برای اجرای پروژه‌های بخش کشاورزی و آب شرب روستایی اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز؛محمد فیضی صبح امروز در بازدید از روستاهای شیرین بولاغ، ویرثق و قره شیران از توابع بخش مرکزی نیر و بررسی مسائل و مشکلات این روستاها اظهار داشت: قیر رایگان در بودجه حذف شده بود که با همت و تلاش بنده در کمیسیون تلفیق در لایحه بودجه ۹۷ به تصویب رسید و برای تخصیص آن ۳هزارمیلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی افزود: اعتبار قیر رایگان از محل شرکت نفت و منابع داخلی‌اش اختصاص یافته است.

این نماینده در ادامه از تخصیص ۵۱ میلیاردتومان برای رفع مشکلات بیمه سلامت در استان  اردبیل خبر داد.

نماینده مردم‌ اردبیل، نیر ، مین وسرعین در مجلس شورای اسلامی به تخصیص اعتبار برای اجرای پروژه‌های بخش کشاورزی و آب روستایی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: ۶۵۰ میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی برای اجرای پروژه‌های بخش کشاورزی و آب شرب روستایی اختصاص یافته است.

وی از کسب رتبه ۲۷ کشوری استان اردبیل در بحث اجرای آبیاری مکانیزه خبر داد و با ابراز تاسف از این رتبه از مسؤولان ذیربط استانی خواست تا در اجرای این طرح تلاش کنند.

 فیضی گفت: متاسفانه در سطح کشور ۷۵ هزار پروژه نیمه تمام وجود دارد که  آغاز هرگونه پروژه جدید ممنوع بوده و تمام تلاش دولت در راستای اتمام این پروژه‌ها خواهد بود.

وی در ادامه قول مساعد در خصوص رفع مسائل و مشکلات روستاهای شهرستان نیر را داد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد