کد خبر: 74777
|
11:47 - 1396/11/08
نسخه چاپی

پای "بیوته" دوباره به تلویزیون باز شد؛

حیات دوباره "کَند حیاتی"

حیات دوباره "کَند حیاتی"
بعد از جدایی تقریبا دوساله "احد بیوته" از تلویزیون، حالا این هنرمند توانمند استان اردبیل، فعالیت هنری خود در تلویزیون را با برنامه "کَند حیاتی" مجددا آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما_مصطفی محمدی/ "کَند حیاتی" برنامه مستند و جذابی که از همان روزها و هفته‌های اولی که به روی آنتن رفت توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

 به جرات می‌توان گفت که این برنامه جزو معدود برنامه‌های صداوسیمای اردبیل بود که توانست در پرکردن اوقات فراغت مخاطبان توفیق پیدا کند؛ مجموعه ای که تلاش کرد تا با به نمایش درآوردن زندگی روستاییان، آداب و رسوم آنها و نیز بیان مشکلات و درد دل‌های جوانان و پیرانشان هم باعث دلگرمی‌شان شود و هم اینکه شاید بتواند نگاه مسئولان و مدیران ارشد استان را به لزوم توسعه روستا‌ها معطوف کند.

اما فارغ از سیاست کلی برنامه تلویزیونی"کَند حیاتی"، یکی از مولفه‌هایی که کیفیت این برنامه را گاها دچار فراز و نشیب می‌کرد شخص "مجری" برنامه بود.

برنامه "کندحیاتی" در طول سالهای گذشته مجریان زیادی را به خود دیده اما همه آنها نتوانسته اند در موفقیت این برنامه نقش یکسانی داشته باشند.

حبیب فتحی سخنگوی فعلی شورای شهر اردبیل، یحیی پور امینی که بیشتر با نام "حیرت" برای مردم شناخته شده است و سعید نوریان و بسیاری دیگر، از جمله افرادی بودند که در برهه‌ای از زمان مجری گری این برنامه تلویزیونی را برعهده داشتند و هرکدام نیز توانستند به نوعی در کیفیت بخشی و پویایی و نیز جذب مخاطب نقش آفرینی کنند.

اما علی رغم توانایی‌های هریک از مجریان این برنامه، شاید نام یک نفر بیشتر از همه، برای مردم و مخاطبان دلچسب، شیرن و خاطره انگیز باشد؛ "احد بیوته".

"احد بیوته" که از همان بدو حضورش در تلویزیون نشان داد که استعداد هنری و خلاقانه، در ذات او وجود دارد و انصافا به خوبی توانست این هنرش را به مخاطبان خود نیز نشان دهد.

 "مش سعدالله" را شاید بتوان به عنوان نمونه کاری از احد بیوته نام برد که توانست توفیق زیادی در جذب مخاطب به دست بیاورد؛ نقشی متفاوت و متضاد از جوانی که به عنوان یک پیرمرد شوخ طبع در صحنه تلویزیون حاضر شد و هنرش را به خوبی به مردم نشان داد.

اما بیوته در اوج کار هنری خود جدایی تقریبا دوساله با تلویزیون را تجربه کرد؛

در آستانه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود که زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر مسیر کاری بیوته از هنر به سیاست به گوش رسید؛ زمزمه‌هایی که در بیست و نهم آذرماه سال 94 به واقعیت تبدیل شد و این چهره هنری، رسما برای کاندیداتوری در این انتخابات ثبت نام کرد.

بیوته علی رغم اینکه جزو رقبای سر سخت انتخاباتی برای دیگر کاندیداها بود اما در نهایت نتوانست توفیق حضور در بهارستان را کسب کند.

از همان زمان نیز جدایی "احد از تلویزیون" کلید خورد؛ جدایی که تقریبا دوسال به طول انجامید.

اما این روزها و البته با درخواست‌های مکرر شهروندان، پای بیوته دوباره به تلویزیون باز شده و این چهره هنری حالا بار دیگر با برنامه تلویزیونی "کَند حیاتی" میهمان خانه‌های مردم شده است.

حال به نظر می رسد حضور مجدد احد بیوته در تلویزیون که با استقبال پرشور مردم همراه بوده، حیاتی دوباره‌ای را برای برنامه "کَند حیاتی" خواهد بخشید.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد