سرویس: نیر
کد خبر: 74782
|
12:54 - 1396/11/08
نسخه چاپی

سرپرست اداره ورزش در شهرستان نیر:

۳۰ برنامه ورزشی در دهه فجر در نیر اجرا خواهد شد

۳۰ برنامه ورزشی در دهه فجر  در نیر اجرا خواهد شد
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر گفت: درشهرستان نیر در طول دهه مبارک فجر ۳۰ برنامه مختلف ورزشی و فرهنگی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز؛علی آقازاده سرپرست ادراه ورزش و جوانان قبل از ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر گفت: با همت هیات‌های ورزشی شهرستان نیر ۳۰ برنامه مختلف ورزشی و فرهنگی در طول دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، نشست روشنگری، جشنواره بازی‌های کودکانه، کارگاه تغذیه وبرگزاری مسابقات فرهنگی ازجمله برنامه‌هایی است که در شهرستان در طول ایام دهه مبارک فجر اجرا خواهد شد.

 سرپرست اداره ورزش نیر از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با خانواده خبر داد و گفت:۱۳ بهمن ماه همایش پیاده‌روی با خانواده به‌مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در منطقه توریستی بولاغلار نیر برگزار خواهد شد.

آقازاده از برگزاری المپیاد ورزش همگانی در شهرستان خبر داد و عنوان کرد: اولین المپیاد ورزش همگانی شهرستان نیر در دهه مبارک فجر در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این المپیاد در ۱۰ رشته مختلف ورزشی برگزار می شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نیر به تعداد هیات‌های موجود شهرستان هم اشاره کرد و گفت: در شهرستان نیر ۳۱ هیات ورزشی وجود دارد که از این تعداد ۲۴ هیات فعال و مابقی نیز غیر فعال است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد