سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 74787
|
15:34 - 1396/11/08
نسخه چاپی

بخشدار اصلاندوز خبر داد؛

افتتاح 20 پروژه با اعتبار 100 میلیارد ریال در دهه فجر/کلنگ زنی شبکه آبیاری مدرن اراضی شرق و غرب دره رود اصلاندوز با اعتبار 120 میلیارد تومان

	افتتاح 20 پروژه با اعتبار 100 میلیارد ریال در دهه فجر/کلنگ زنی شبکه آبیاری مدرن اراضی شرق و غرب دره رود اصلاندوز با اعتبار 120 میلیارد تومان
بخشدار اصلاندوز گفت:به مناسب دهه فجر بیش از 20 پروژه و طرح با اعتبار 100 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما"سید عباس مینایی"امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگارارس تبارضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:فجر یادآور روزهایی است که ملت سرافراز ایران با لبیک به ندای امام راحل(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و با تاکید بر وحدت و همدلی، انقلاب اسلامی را به سر منزل مقصود رساندند.

وی با اشاره به اینکه برنامه های دهه فجر امسال باید با شکوه خاصی برگزار شود افزود: فضای شهر و روستا و ادارات باید به نحو مناسبی آذین بندی شود چون مقدمه ای برای حضور پرشور و گسترده مردم ولایتمدار بخش اصلاندوز در راهپیمایی 22 بهمن است که این حضور پرشور باعث یاس و نا امیدی دشمنان نظام خواهد شد.

بخشدار اصلاندوز با اشاره به برگزاری با کیفیت برنامه های دهه فجر اظهار امیدواری کرد که برای بزرگداشت این ایام همه دستگاه ها و مجریان باید بصورت هماهنگ امور را انجام دهند.

مینایی از برگزاری بیش از 30 عنوان برنامه در طول دهه فجر در بخش اصلاندوز خبر داد و گفت:دیدار مسئولان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصلاندوز،غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا،نواخته شدن زنگ انقلاب،برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی ورزشی،دیدار با سران عشایر و افتتاح چندین پروژه خدماتی عمرانی از جمله برنامه های شاخص دهه مبارک فجر خواهد بود.

وی همچنین از افتتاح و بهره برداری بیش از 20 طرح و پروژه با اعتبار 100 میلیارد ریال در دهه فجر خبر داد و گفت:پایانه فیبر نوری،ساختمان اداره گاز،مدرسه توحید اسمعلی کندی،چندین ساختمان خانه بهداشت و پروژه های روستایی دهیاری ها از جمله برنامه های عمرانی و خدماتی در دهه فجر امسال است که با حضور مقامات شهرستانی و استانی افتتاح خواهد شد.

رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر بخش اصلاندوز افزود:دهه فجر فرصتی است که بتوانیم خدمات ارائه‌شده به مردم را گزارش کنیم و دستگاههای اجرایی باید با اطلاع رسانی از فعالیت‌ها و اقدامات اقدام کنند.

مینایی با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه گفت:با توجه به تقارن ایام فاطمیه با دهه مبارک فجر در برگزاری جشن ها باید حرمت این ایام حفظ شده و توجه به سیره و زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) در این ایام مورد توجه قرار گیرد.

بخشدار اصلاندوز در بخش دیگری از سخنان خود از آیین کلنگ زنی اجرای بزرگترین شبکه آبیاری مدرن به اراضی شرق و غرب دره رود در دهه فجر امسال خبر داد و گفت:این پروژه یکی از مهمترین پروژه های حیاتی کشاورزان روستاهای شرق و غرب دره رود بخش اصلاندوز خواهد بود که برای اجرای آن مبلغی بالغ بر 120 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد