سرویس: نیر
کد خبر: 74792
|
17:17 - 1396/11/08
نسخه چاپی

فرمانده نیروی انتظامی نیر:

سارق حرفه‌ای سیم کابل درحین سرقت در نیر دستگیر شد

سارق حرفه‌ای سیم کابل درحین سرقت در نیر دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان نیر گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان نیر سارق حرفه‌ای غیربومی سیم کابل درحین سرقت دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز؛سرهنگ عادل منیر امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی نیر با اشاره به دستگیری سارق حرفه‌ای سیم کابل اظهار داشت: در راستای پیشگیری از هرگونه جرائم بخصوص سرقت، پلیس آگاهی نیر در حین گشت‌زنی در مسیر نیر به اردبیل در سه راهی روستای چای سقرلو به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شد که به صورت بلاصاحب در کنار جاده پارک شده بود .

وی افزود: در بررسی محدوده فردی مشاهده شد که اقدام به برش سیم کابل برق می‌کرد که این فرد بلافاصله توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی نیر تصریح کرد: در بررسی بعمل آمده مقدار 125 متر سیم کابل مسی به صورت برش قطعه قطعه شده و مقادیری سیم کابل به همراه آلات و ادوات جرم و یک عدد قیچی سیم‌بری، تبر و کلنگ از صندوق خودروی سارق دستگیرشده کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: سارق دستگیر شده از مجرمین سابقه‌دار سیم کابل برق و  اهل و ساکن شهرستان اردبیل است که طی بازجویی بعمل آمده  به 5 فقره سرقت سیم کابل از شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین اعتراف کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی نیر گفت: سارق سیم کابل پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی داده شده و خودروی وی نیز توقیف شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد