سرویس: نیر
کد خبر: 74813
|
13:18 - 1396/11/09
نسخه چاپی

فرمانده سپاه نیر خبرداد؛

اجرای بیش از 70 ویژه برنامه دهه فجر درنیر

اجرای بیش از 70 ویژه برنامه دهه فجر درنیر
فرمانده سپاه ناحیه نیر از برگزاری بیش از 70 عنوان برنامه مختلف توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز؛سرهنگ دوم محرم بنیادی امروز در گفت و گو با خبرنگارنیریمیزضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر و تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد : دهه فجر امسال فراتر از دهه فجر سال های گذشته خواهد بود ،تمامی برنامه های دهه فجر با توجه به ایام فاطمیه برنامه ریزی شده است.

محرم بنیادی با اشاره به برخی اغتشاشات و معضلات اجتماعی که در سطح کشور بروز یافت، گفت: هیچ وقت یادمان نرود که دشمن همیشه بیدار و درصدد بهانه ای است تا از روزنه هایی وارد شوند و اختلاف در نظام و امنیت کشور ایجاد کنند.

فرمانده سپاه نیر در ادامه از برگزاری بیش از 70 عنوان برنامه در حوزه ها و پایگاههای بسیج خبر داد و گفت:برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، سیاسی و نشست‌های بصیرتی در سطح پایگاهها و حوزه‌های بسیج برگزار و ابعاد و زوایای مختلف پیروزی انقلاب اسلامی تشریح می‌شود.

بنیادی گفت:دیدار بسیجیان با امام جمعه شهرستان نیر،برگزاری نشست های بصیرتی حلقه های صالحین ،دیدار از خانواده شهداء، غبار روبی مذار شهداء ،نواختن گل بانک انقلاب در مدارس ، حضور بسیجیان در نماز جمعه ، برگزاری نمایشگاه عکس ، مسابقات ورزشی والیبال ، همایش پیشگیری از اعتیاد در کورائیم،برپایی ایستگاه سلامت در مساجد جامع ، تجلیل از سرگروه ها و دانش آموزان نمونه شهرستان ، جشن انقلاب در مدارس ، مسابقات قهرمانی تنیس روی میزو کارگاه ازدواج از برنامه‌های مهم سپاه ناحیه عشایری در طول دهه مبارکه فجر خواهد بود.

وی حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را یادآور شد و تصریح کرد: حضور گسترده مردم در برنامه های دهه فجر به ویژه در راهپیمایی 22 بهمن ماه باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد