سرویس: نیر
کد خبر: 74881
|
17:20 - 1396/11/11
نسخه چاپی

بخشدار بخش مرکزی نیر خبر داد؛

قطع راه ارتباطی ۵ روستای بخش مرکزی نیر بر اثر برف و کولاک

قطع راه ارتباطی ۵ روستای بخش مرکزی نیر بر اثر برف و کولاک
بخشدار بخش مرکزی نیرگفت: راه ارتباطی ۵ روستای این بخش همچنان بر اثر برف و کولاک مسدود است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز؛ یاورگنجی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان نیر اظهار کرد: برف و کولاک که از بامداد امروز تاکنون ادامه دارد، موجب مسدود شدن راه ارتباطی روستاهای مختلف شده است که با وجود بازگشایی، به دلیل کولاک همچنان مسدود است.

وی افزود: بارش برف و کولاک شدید باعث مسدود شدن راه ارتباطی ۵ روستای این شهرستان با مرکز نیر شده است و عملیات راهداری در محورهای مختلف همچنان در حال فعالیت برای بازگشایی دائم است.

بخشدار نیر با اعلام اینکه به طور موقت برخی محورها بازگشایی شده است، یادآور شد: به علت  کولاک شدید ، با بازگشایی هر مسیر مجددا" شاهد بارش برف شدید و بسته شدن راه‌ها هستیم.

وی اظهارکرد: تمامی نیروهای راهداری در حوزه استحفاظی این شهرستان و همچنین در راهدارخانه گردنه صایین در آماده باش کامل قرار دارند.

بخشدار نیر تصریح کرد: تردد در محورهای مختلف این بخش تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی بیان کرد: اکنون مشکلی در قطع آب و برق منطقه گزارش نشده است اما باید نکات ایمنی رعایت و افراد برای گرمایش منازل خود، هیزم و نفت به اندازه کافی داشته باشند و از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

یاور گنجی گفت: با توجه به کولاک شدید، تردد در این منطقه با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است و به همراه داشتن لباس گرم، خوراک و سوخت کافی خودرو برای حضور در مناطق روستایی برای کارهای مهم و ضروری الزامی است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد