سرویس: نیر
کد خبر: 75285
|
09:47 - 1396/11/23
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل؛

شهدا نقش سازنده ای در حفظ انقلاب و اسلام داشتند

شهدا نقش سازنده ای در حفظ انقلاب و اسلام داشتند
آیت الله سیدحسن عاملی گفت: شهدا، جانبازان و ایثارگران با نثار جان خود باعث حفظ انقلاب و اسلام شدند و اکنون شاهد شکوفایی جامعه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز؛ آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل شب گذشته به همراه سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان ، امام جمعه نیر و مدیرکل بنیاد شهید با حضور در منزل رزمنده جانباز مرحوم حاج دده کشی قلیزاده در روستای پیرنق از توابع بخش مرکزی نیر به نقش شهدا، جانبازان و ایثارگران در حفظ انقلاب و اسلام اشاره کرد و افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران با نثار جان خود باعث حفظ انقلاب و اسلام شدند و اکنون شاهد شکوفایی جامعه هستیم.

 آیت الله سید حسن عاملی اظهار داشت: مرحوم حاج دده کشی قلیزاده سالخورده ترین رزمنده هشت سال دفاع مقدس بود که رشادتها و دلیری های ایشان زبانزد بسیجیان بود.

 

امام‌جمعه اردبیل عنوان کرد: زنده نگه داشتن یادو خاطره بزرگواران وظیفه کنون ماست و رشادتها و مرام‌و منش آنها باید به نسل های بعد انتقال داده شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان به برگزاری مراسم یادبود برای سالخورده ترین رزمنده و جوان ترین رزمنده که هردو اهل استان اردبیل هستند اشاره کرد و از سپاه حضرت عباس (ع) استان خواست تا در این خصوص اقدام کنند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد