سرویس: استانی
کد خبر: 75296
|
14:44 - 1396/11/23
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی شهرستان گرمی:

10کیلو هروئین در شهرستان گرمی کشف شد

10کیلو هروئین در شهرستان گرمی کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان گرمی از کشف و ضبط 10 کیلو هیروئین توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار،سرهنگ علی خسروزاده فرمانده انتظامی شهرستان گرمی امروز(دوشنبه) در نشست خبری ، از کشف و ضبط 10 کیلو هیروئین در هفته گذشته توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد و افزود: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه آنها در به انحطاط کشیدن جوانان بیش از 10 کیلو هروئین در این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گرمی موفق شدند در عملیاتی مشترک با مرزبانان این شهرستان 10 کیلو  هروئین را بعد از شناسایی‌های اولیه و لازم کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمی افزود: این مقدار هروئین به صورت ماهرانه و در عمق یک متری زمین در یکی از روستای مرزی  این شهرستان جاسازی شده بود که با هوشیاری پلیس و مرزبانان کشف و ضبط شد.

خسروزاده با اشاره به اینکه هروئین‌های کشف شده متعلق به سه سوداگر مرگ است، گفت: با تشدید بازرسی‌ها و اقدامات نظارتی تلاش و جدیت بر این است تا از فعالیت‌های سوداگران مرگ در سطح شهرستان جلوگیری کرده و عرصه را بر این افراد تنگ‌تر کنیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد