سرویس: وبگردی
کد خبر: 75316
|
11:13 - 1396/11/24
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی نیر؛

4 حفار اشیای عتیقه در کورائیم دستگیر شدند/ توقیف محموله الوار جنگلی قاچاق در نیر

4 حفار اشیای عتیقه در کورائیم دستگیر شدند/ توقیف محموله الوار جنگلی قاچاق در نیر
فرمانده انتظامی شهرستان نیر از دستگیری چهار نفر حین حفاری غیرمجاز اشیای عتیقه در روستای گللی از توابع بخش کورائیم، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ماسرهنگ عادل منیر فرمانده انتظامی نیر امروز در گفتگو بانیریمیزاظهار داشت: با تلاش مامورین انتظامی پاسگاه بخش کورائیم چهار نفر که در حین حفاری غیرمجاز اشیای عتیقه بودند، دستگیر شدند.

وی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حفاری غیرمجاز اشیای عتیقه مامورین انتظامی بخش کورائیم فورا، نیرو به محل اعزام و  چهار نفر که در روستای گللی اقدام به حفاری غیر مجاز اشیای عتیقه می کردند، دستگیر شدند.

منیر خاطر نشان کرد: در بررسی از متهمین، آلات و ادوات حفاری کشف و  خودروی آنها با هماهنگی مقامات قضایی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

وی گفت: متهمین با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شدند.

 توقیف محموله الوار جنگلی قاچاق 300 میلیون ریالی در نیر

فرمانده انتظامی نیر همچنین از متوقف شدن خودروی حامل چوب قاچاق در محدوده این شهرستان خبر دادو گفت: صبح امروز با هدف تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و طرح ارتقای امنیت اجتماعی به دنبال وصول گزارشات مبنی بر حمل کالای قاچاق از مسیرهای فرعی نیر به استان آذربایجان شرقی مامورین پلیس آگاهی شهرستان نیر بلافاصله به مسیر فرعی روستای میجمیر عزیمت و اقدامات کنترلی خود را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: مامورین پلیس آگاهی نیر در حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک و با علائم هشدار دهنده پلیسی خودروی مذکور را متوقف کردند که  در بررسی بعمل آمده 104 اصله انواع الوار جنگلی قاچاق که فاقد مدارک قانونی برای حمل بود کشف و یک نفر دستگیر شد.

سرهنگ منیر افزود: طبق نظر کارشناس منابع طبیعی ارزش ریالی الوارهای جنگلی توقیف شده 300 میلیون ریال عنوان کرد.

وی گفت: پرونده مقدماتی دراین خصوص تشکیل و خودروی مذکور با هماهنگی مقامات محترم قضایی به پارکینگ انتقال یافت.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد