سرویس: پزشکی وسلامت
کد خبر: 75388
|
18:07 - 1396/11/25
نسخه چاپی

تکذیب به کما رفتن دانش آموز مشگین شهری؛

ناصری: در صورت محرز شدن تخطی دبیر مدرسه، پیگیری های قانونی انجام می شود

ناصری: در صورت محرز شدن تخطی دبیر مدرسه، پیگیری های قانونی انجام می شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ضمن تکذیب اخبار مندرج در کانال های تلگرامی مبنی بر به کما رفتن دانش آموز مشگین شهری گفت: موضوع مصدومیت تحت بررسی بوده و به محض حصول نتیجه و روشن شدن ابعاد مساله افکار عمومی در جریان قرار خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابعد از ظهر امروز خبری مبنی بر ضرب و شتم مهدی زیاد پور دانش آموز مدرسه طالقانی مشگین شهر، توسط  یکی از دبیران این مدرسه حاشیه ساز شد.

اخبار منتشر شده از وخامت حال دانش آموز "زیادپور" حکایت داشت؛به طوریکه این دانش آموز بلافاصله بعد از مصدومیت جهت درمان به مرکز استان اعزام شده است.

انتشار این خبر که با جو رسانه‌ای همراه بود واکنش مدیرکل آموزش و پرورش استان را نیز به همراه داشت.

احمد ناصری در گفتگو با خبرنگارسبلان‌ماضمن تکذیب اخبار مندرج در کانال های تلگرامی مبنی بر به کما رفتن این دانش آموز اظهار کرد: موضوع مصدومیت دانش آموز تحت بررسی بوده و  به محض حصول نتیجه و روشن شدن ابعاد مساله افکار عمومی در جریان قرار خواهند گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: در صورت محرز شدن تخطی دبیر مربوطه، پیگیری های قانونی انجام و مراحل آن طی خواهد شد.

در همین خصوص رحیمی‌زاد فرماندار مشگین شهر نیز در گفتگو با مهر با بیان اینکه مصدومیت دانش آموز از ناحیه گردن صحت داشته است گفت: این مصدومیت توسط معلم ادبیات وی ایجاد شده است

رحیمی زاد تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد دانش‌آموز و معلم هر دو ورزشکار هستند و این مصدومیت در حین تمرینات ورزشی به دانش‌آموز وارد شده است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد