سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 75406
|
12:54 - 1396/11/26
نسخه چاپی

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل مطرح کرد:

رفع مشکل هیات تنیس روی میز کوثر تا یک هفته آینده/درصدد حل مشکل سالن نیمه کاره سنگ آباد هستیم

رفع مشکل هیات تنیس روی میز کوثر تا یک هفته آینده/درصدد حل مشکل سالن نیمه کاره سنگ آباد هستیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مشکل گرمایشی، روشنایی، نصب کف پوش و مسائل مرتبط با سرویس و حمام سالن پینگ پنگ شهرستان کوثر رفع می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، ایوب بهتاج در راستای بررسی موانع و مشکلات حوزه ورزش و جوانان شهرستان کوثر ظهر امروز با امام جمعه کوثر و اعضای هیات پینگ پنگ شهرستان کوثر دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بیگی خطیب جمعه کوثر در این دیدار با اشاره به جذب سرمایه گذاران داخلی در حوزه تقویت زیرساختها و بنیه ورزشی شهرستان کوثر گفت: خوشبختانه سرانه ورزشی شهرستان کوثر نسبت به دیگر نقاط استان و کشور بیشتر بوده و لازم است تمهیداتی در خصوص استفاده بهینه از این ظرفیت ها صورت گیرد؛ در صورت معرفی و جذب سرمایه گذار، شهرستان کوثر آماده اهدای زمین به بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: متاسفانه مسئولان امر در خصوص فعال سازی هیات های ورزشی، تخصیص اعتبارات ورزشی به هیات ها و همینطور در جذب جوانان منطقه به ورزش کم کاری کرده اند، بیشتر، نبود امکانات در منطقه منجر به روز معضلات اجتماعی می شود و ضرورت دارد مسئولان بیش از پیش نسبت به این امر حساس باشند.

خطیب جمعه کوثر اضافه کرد: متاسفانه از این زیرساخت ها و امکانات به شکل موثری استفاده نشده است، جذب جوانان به امر ورزش یکی از مهمترین اموراتی است که در این برهه از زمان و در تنگنای اجتماعی و اقتصادی و دیگر معضلات فرهنگی توصیه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین بیگی ضمن تاکید بر رفع کمبودهای ورزشی جوانان در این شهرستان گفت: ورزش در کوثر مرده است، لازم است مسئولان امر در ساماندهی هیات های ورزشی همت کنند؛ عدم توجه به خواسته جوانان منطقه در حوزه ورزش قطعاً آسیب های اجتماعی نیز افزایش خواهد یافت؛ جوانان منطقه و فعالان ورزش تنها خواستار رفع تبعیض هستند و بتبع حقوق ورزشی خود را از مسئولان طلب می کنند.

در ادامه ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه بیش از 600 میلیون تومان اعتبار در سال های 95 و 95 به هیات های ورزشی شهرستان کوثر تخصیص یافته است، گفت: هدف ما ساماندهی اماکن ورزشی و جذب جوانان و نوجوانان به ورزش است.

وی ادامه داد: تلاش مضاعفی برای جذب سرمایه گذاران در حوزه ورزش و جوانان در سطح استان انجام یافته است که قطعاً شرایط را برای جوانان و نوجوانان وزشکار مساعد خواهد کرد.

بهتاج در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با پیگیری های امام جمعه شهرستان مشکل گرمایشی، روشنایی، نصب کف پوش و مشکلات سرویس و حمام و دیگر امورات مربوط به تاسیسات سالن پینگ پنگ شهرستان کوثر در هفته آینده مرتفع می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مشکل سالن نیمه کاره سنگ آباد شهرستان کوثر نیز رفع خواهد شد، اگر بودجه انشعابات آب، برق و گاز از سوی مسئولان امر شهرستانی تامین شود، ورزش و جوانان استان نیز با اعتبار 800 میلیون تومان دیگر مشکلات مربوط به کف پوش و ... این سالن را مرتفع خواهد کرد و مراحل افتتاح و بهره برداری از این پروژه عمرانی و ورزشی نیز در آینده ای نه چندان دور مهیا خواهد شد.

مشکلات هیات تنیس روی میز شهرستان کوثر رفع می شود/درصدد حل مشکل سالن نیمه کاره سنگ آباد هستیم
مشکلات هیات تنیس روی میز شهرستان کوثر رفع می شود/درصدد حل مشکل سالن نیمه کاره سنگ آباد هستیم
مشکلات هیات تنیس روی میز شهرستان کوثر رفع می شود/درصدد حل مشکل سالن نیمه کاره سنگ آباد هستیم

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد