سرویس: نیر
کد خبر: 75460
|
14:58 - 1396/11/28
نسخه چاپی

سرپرست اداره ورزش و جوانان نیر:

فضای مجازی فرصتی برای اشتغالزایی است

فضای مجازی فرصتی برای اشتغالزایی است
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر گفت: فضای مجازی فرصت خوبی در جهت اشتغالزایی جوانان کارآفرین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیزیمیز؛ ؛ سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر قبل از ظهر امروز در جلسه کمیته تخصصی ستاد ساماندهی که با حضور نخبگان عرصه مجازی در اداره ورزش و جوانان نیر برگزار شد،اظهار داشت: با توجه به گرایش روزافزون جامعه به اینترنت، فضای مجازی می تواند فرصت جدیدی را جهت اشتغالزایی در اختیار کارآفرینان قرار دهد.

علی آقازاده با اشاره به  قیمت ارزان و کم هزینه بودن اشتغال در فضای مجازی اظهار کرد: ما نیز سعی می کنیم با بسترسازی مناسب برای قشر آینده، راهکار مناسبی برای جوانان ارائه دهیم.

وی با بيان اينکه فهم دقيق از تأثيرگذاري گسترده فضاي مجازي در اقتصاد، فرهنگ، توسعه کسب و کار و اشتغال و دگرگوني زندگي مردم و آينده حائز اهميت است، گفت: در جلسه آتی نیز چگونگی اجرایی شدن طرح اشتغالزایی در فضای مجازی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

آقایی با اشاره به اینکه اشتغال جوانان  نیازمند همراهی و همگرایی دستگاههای اجرایی می باشد ،تصریح کرد: افزایش گستره فضاهای کار و اشتغال جوانان از اهداف ستاد ساماندهی امور جوانان می باشد که ما نیز با همکاری سپاه ناحیه نیر به دنبال اجرایی کردن طرح اشتغال جوانان در فضای مجازی هستیم.

 اسکندرزاده نماینده سپاه ناحیه نیر نیز در این جلسه با بیان اینکه این طرح فرصت مناسبی برای فارع التحصیلان رشته کامپیوتر شهرستان می باشد گفت: سعی می کنیم با اجرای این طرح و ایجاد شغل در شهرستان بتوانیم سایر حوزه‌های اقتصادی را هم توسعه داده و اشتغال ماندگار را ضمانت کنیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد