سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 75571
|
13:14 - 1396/12/02
نسخه چاپی

در نشست اساتید گروه معارف دانشگاههای استان مطرح شد؛

50 درصد دانشجویان زیر نظر اساتید گروه معارف تربیت می‌شوند

50 درصد دانشجویان زیر نظر اساتید گروه معارف تربیت می‌شوند
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در جمع اساتید گروه معارف به تبیین نقش اساتید در تعلیم و تربیت دانشجویان پرداخت و گفت: 50درصد دانشجویان توسط اساتید گروه معارف تربیت می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از ابصارخبر، پیش از ظهر امروز نشست اساتید گروه معارف اسلامی دانشگاههای استان با حضور حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان با هدف تعامل و هم اندیشی در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان در ابتدای این نشست ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) به اساتید دانشگاه های استان، از حضرت فاطمه(س) بعنوان اولین انقلابی و مدافع حریم ولایت نام برد .

وی در ادامه سخنان خود به تبیین جایگاه تزکیه و تعلیم در آموزه های دینی پرداخت و گفت: از دیدگاه قرآن کریم منزلت تزکیه بالاتر از تعلیم است.

حسنی در پایان سخنان خود جایگاه، ارزش و اهمیت حضور اساتید گروه معارف اسلامی در دانشگاه ها را یادآور شد و گفت: 50 درصد دانشجویان دانشگاه ها توسط اساتید گروه معارف اسلامی در دانشگاه ها تربیت می شوند.
در ادامه این نشست اساتید گروه معارف دانشگاه های استان به تبادل اندیشه پرداختند.

 

 نشست اساتید گروه معارف دانشگاههای استان
 نشست اساتید گروه معارف دانشگاههای استان

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد