سرویس: استانی
کد خبر: 75572
|
13:20 - 1396/12/02
نسخه چاپی

با حضور مسئول مرکز راهبردی سپاه استان؛

اجلاس فصلی مجمع بسیج در شهرستان پارس آباد برگزار شد + تصاویر

	اجلاس فصلی مجمع بسیج در شهرستان پارس آباد برگزار شد + تصاویر
اجلاس مجمع فصلی بسیج پارس آباد به همت مرکز راهبردی سپاه این شهرستان و با حضور اعضا مجمع در سالن اجتماعات کانون فرهنگی بسیج پارس آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، اجلاس ﻣﺠﻤﻊ فصلی اقشار ﺑﺴﻴﺞ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ پارس آباد صبح امروز ﺑﺎ ﺣﻀﻮﺭ اﻣﺎﻡ ﺟﻤﻌﻪ، مسئول مرکز راهبردی سپاه حضرت عباس (ع) استان، جانشین فرماندهی و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای مختلف شهرستان، اﻗﺸﺎﺭ و نخبگان، فرهیختگان و اقشار مختلف مردم، بسیجیان و بانوان در سالن اجتماعات کانون فرهنگی بسیج ناحیه پارس آباد برگزار شد.

مسئول مرکز راهبردی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این اجلاس با بیان اینکه استفاده از همه ظرفیت‏ها و قابلیت‏های شهرستان در جهت تحقق اهداف نظام اسلامی و مأموریت‏های بسیج از اهداف برگزاری این مجمع است، اظهار داشت: هدف و اولویت برنامه‌های بسیج آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی است.

سرهنگ ابراهیم مجربی افزود: تشکیل مجمع بسیج یک ضرورت حیاتی است که باعث رویکردی تحولی و جدید در سپاه در جهت هم افزایی و تزاید افکار صاحبنظران و دلسوزان متعهد انقلابی برای رشد و ارتقاء وضعیت شهرستان از وضع کنونی به وضعیت مطلوب و ایده آل در تحقق جامعه اسلامی می شود.

وی هدف از برگزاری این کارگروه ها را اجرای منویات مقام معظم رهبری و پیگیری اهداف بسیج عنوان کرد و گفت: اهداف بسیج حفظ و حراست از ارزشهای اسلامی است.

مسئول مرکز راهبردی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: هدف کارگروه‌های تخصصی و هیئت‌های قشر در یک برنامه کلان این است که با ارائه راهکارهای متفاوت بتوانند به مجمع مدیریتی، عرصه و محیط شهرستان کمک‌های بیشتری شود که پیشرفت این انقلاب روز به روز افزون تر گردد و جلوی اهداف دشمنان را بگیرد.

در ادامه این مراسم امام جمعه پارس آباد نیز مشکلات حاکم بر جامعه را به نبود اعتقاد راسخ به دین مبین اسلام عنوان کرد و گفت: در جامعه ما مشکلاتی وجود دارد که ریشه در اعتقادات دارد و امروز دشمن نیز روی همین مساله تمرکز کرده تا اعتقادات در جامعه ما را تضعیف کند.

حجت الاسلام سید سعید رشادی با بیان اینکه آگاه سازی مردم به اعتقادات زمینه ساز جامعه ای سالم می شود، افزود: اگر میخواهیم جامعه ما، جامعه دینی و قرآنی باشد بایستی روی مساله اعتقادات، خداباوری، پیامبر باوری و معاد پذیری در جامعه کار شود.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه شورای عالی بسیج اظهار داشت: با فعالیت‌های تخصصی این مجمع در ارائه راهکارهای متنوع در زمینه های مختلف می توان گامی مهم و موثر در زمینه های فرهنگی شهرستان پارس آباد برداشت.

در ابتدای این مراسم، سرهنگ صمد آهنی دبیر مجمع عالی بسیج ضمن خیر مقدم در خصوص اهداف و وظایف مجمع عالی بسیج مطالب، ضرورت برگزاری این گونه جلسات را به عنوان یک امر مهم جهت همدلی و هماهنگی هر چه بیشتر بسیج و ادارات شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: این مجمع پیرامون اقدامات صورت گرفته توسط کارگروهای موضوعی تخصصی ناحیه و بسیج اقشار برگزار شد.

گفتنی است، در این اجلاس، آسیب های اجتماعی، مسائل روز، ‌اقتصاد مقاومتی، حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر، سبک زندگی اسلامی و … از جمله مباحثی بود که در مجمع فصلی بسیج اقشار شهرستان پارس آباد جهت رفع و کاهش آسیب‌های اجتماعی مطرح شد و اعضاء حاضر در جلسات به ارائه راهکار در خصوص مشکلات پرداختند.

////

////

///

////

////

///

///

///

///

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد