سرویس: نمین
کد خبر: 75574
|
13:33 - 1396/12/02
نسخه چاپی

برترین‎های کنکور و مدال آوران المپیاد ورزشی همگانی شهرستان نیر تجلیل شدند

برترین‎های کنکور و مدال آوران المپیاد ورزشی همگانی شهرستان نیر تجلیل شدند
مراسم تجلیل از قبولین کنکور سال 96 و قهرمانان المپیاد ورزش همگانی شهرستان نیر در سالن ورزشی شهید مهدیزاده نیر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز؛صبح امروز مراسم تجلیل از قبولین کنکور سال 96 شهرستان نیر و المپیاد ورزشی همگانی به همت اداره آموزش وپرورش ، مجمع خیرین مدرسه ساز، شورای شهر و شهرداری نیر و اداره ورزش و جوانان شهرستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی درمحل سالن ورزشی شهید مهدیزاده نیر برگزار شد.

دراین مراسم علی ورودی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از کسب رتبه دوم شهرستان در کنکور سال 96 خبر داد و گفت: شهرستان نیر در استان اردبیل رتبه دوم را در قبولین کنکور سال 96 به خود کسب کرده است.

وی درادامه به نقش اولیای دانش آموزان در پیشرفت تحصیلی اشاره کردو افزود: خانواده ها می توانند با ایجاد فضایی آرام در منزل و حمایت ویژه از دانش آموزان در هنگام تحصیل به آنها کمک کنند.

ورودی بهره برداری از ظرفیت های موجود مشاوران متخصص را مهم برشمرد.

دراین مراسم مهدی بخشی سرپرست فرمانداری نیر هم به نقش اولیا و مربیان در پیشرفت تحصیلی اشاره کردو گفت: اولیا و مربیان میتوانند با ایجاد محیطی سالم و تعلیم مناسب به پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کمک کنند.

وی از دانش آموزان خواست تا بیشتر به مطالعه بپردازند.

دراین مراسم انتظاری مدیر آموزش و پرورش و ممی زاده شهردار نیر هم با قدردانی از تلاش قبولین کنکور قول مساعد در خصوص تشویق دانش آموزان درراستای پیشرفت علمی دادند.


درپایان این مراسم از 71 نفر قبولین کنکور سال 96 و همچنین 59 نفر مدال آوران المپیاد ورزشی همگانی شهرستان نیر تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد