سرویس: استانی
کد خبر: 75577
|
16:27 - 1396/12/02
نسخه چاپی

عصر امروز؛

آیین بزرگداشت سومین روز شهيد "علي حيدر هاشمي" در پارس آباد برگزار شد +عكس

	آیین بزرگداشت سومین روز شهيد "علي حيدر هاشمي" در پارس آباد برگزار شد +عكس
آیین بزرگداشت سومین روز شهيد علي حيدر هاشمي عصر امروز با حضور مردم و مسئولان در شهرستان پارس آباد مغان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، این آیین با حضور امام جمعه پارس آباد، جمعی از مسئولان اجرایی، فرماندهان انتظامی، مرزبانی، سپاه و بسیج، همرزمان شهید، خانواده معزز شهید و قشرهای مختلف مردم در مسجد المهدي (عج) واقع در محله فرودگاه قديم پارس آباد برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین با قرائت فاتحه و آیاتی از کلام الهی یاد و خاطره این شهید سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان پارس آباد در این آیین در سخنانی با اشاره به اهمیت مقام شهید و شهادت در دین اسلام گفت: شهیدان با کنار گذاشتن حب دنیوی شهادت در راه ارزشهای الهی و دفاع از میهن را بر می گزینند به این خاطر در دین مبین اسلام والاترین جایگاه و مرتبه به شهیدان والامقام اختصاص دارد .

حجت الاسلام يعقوب عليزاده با اشاره به ضرورت عمل به پیام شهدا، مهمترین پیام و خواسته شهدا را تبعیت از ولایت فقیه عنوان و از حضور پرشور احاد مردم در آيین تشییع و مجلس بزرگداشت این شهید بزرگوار قدردانی کرد.

شهید علي حيدر هاشمي متولد ۱۳۴۶ زمانی که عضو گروهان دوم گردان ۱۴۰ تیپ یک لشگر ۲۱ حمزه ارتش بود در منطقه عملیاتی شرهانی در بیست و یکم تير ماه سال ۱۳۶۷ به شهادت رسید.

////

///

///

///

///

///

////

///

////

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد