سرویس: استانی
کد خبر: 75582
|
18:00 - 1396/12/02
نسخه چاپی

با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل؛

پوستر هجدهمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان رونمايي شد + عكس

	پوستر هجدهمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان رونمايي شد + عكس
در آئيني با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و امام جمعه پارس آباد از پوستر هجدهمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان در پارس‌آباد رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، عصر امروز طي آييني با حضور امام جمعه پارس آباد، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، جمعی از مسئولان محلي، هنرمندان و هنردوستان پارس‌آبادی از پوستر هجدهمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس‌آباد رونمایی شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در آيين رونمايي از پوستر اين جشنواره گفت: هجدهمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان در حالی آغاز می‌شود که در پایان سال قرار گرفته‌ایم و شاهد به روی صحنه رفتن نمایش هایی خواهیم بود که در سایه ماه‌ها تلاش و کوشش هنرمندان و دهها کارگاه آموزشی تخصصی اینک میزبان نگاه زیبای مردم خواهند بود.

غريب منوچهري با بيان اينكه جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان روزهای پر فراز و نشیبی را تجربه کرده است، افزود: در حالي جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان وارد ۱۸ سالگي خود شده است كه در طي اين مدت هنرمندان و نام‌های بزرگی به خود ديده و به درختی تنومند بدل شده است.

وي گفت: برپايي این جشنواره در پارس‌آباد مغان در سال‌های گذشته توانسته است استعدادهای فراوانی را در عرصه نمایش شناسایی و آنها را در پله‌های ترقی قرار دهد و بر سکوهای برتر کشوری بنشاند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصريح كرد: وجود هنرمندان با استعداد در این شهرستان فرصتی مغتنم است برای مسئولین و مردم، تا با همراهی و همدلی این هنرمندان در مسیر رشد و تعالی فرهنگ شهری و در حل معضلات اجتماعی قدمی مبارک بردارند.

منوچهري در ادامه از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد، هنرمندان منطقه به ويژه از پیشکسوتان عرصه تئاتر و هنر كه در شکل‌گیری و اجرای جشنواره هجدهم تئاتر منطقه‌ای مغان زحمات زيادي كشيدند، قدرداني كرد و گفت: امیداورم جشنواره‌ای پر از تماشاگر و صحنه‌ای مملو از احساس و اندیشه را در هجدهمین دوره از این جشنواره شاهد باشیم.

///

///

///

///

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد