سرویس: نیر
کد خبر: 75617
|
14:27 - 1396/12/04
نسخه چاپی

امام جمعه نیر:

مسئولان با بر هم زنندگان «امنیت» کشور برخورد قاطع داشته باشند

مسئولان با بر هم زنندگان «امنیت» کشور برخورد قاطع داشته باشند
امام جمعه نیر به با محکوم کردن اغتشاشات اخیر خیابان پاسداران گفت: حرکت اغتشاش گران ناجوانمردانه بود و از مسئولان ذیربط می‌خواهیم تا با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد قاطع داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز؛حجت الاسلام مقدسی امام جمعه نیر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی افزود: شهیدان رجایی و باهنر در زمان تصدی امور آموزش و پرورش درسال 59 نهاد امور تربیتی و تربیت اسلامی را بنیان گذاری کردند تا دانش آموزان با ارزش های اسلامی آشنا شوند.

وی گفت: مربیان امور تربیتی سربازان اسلام و انقلاب هستند و تعلیم و تربیت آنها در رده ائمه است.

حجت الاسلام مقدسی درادامه خطبه به فرمایش رهبر معظم انقلاب درخصوص دوری مسئولان از اشرافی گری اشاره کرد و افزود: متاسفانه در برخی از مسئولان اشرافی گری بیداد می‌کند که رهبر معظم انقلاب نیز خواستار دوری مسئولان از هرگونه اشرافی گری است.

امام جمعه نیر به با محکوم کردن اغتشاشات اخیر خیابان پاسداران که منجر به شهادت 3 نفر از عوامل نیروی انتظامی و 2 نفر از بسیجیان شد گفت: حرکت اغتشاش گران ناجوانمردانه بود که ما این عمل را محکوم کرده و از مسئولان ذیربط می‌خواهیم تا با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد قاطع داشته باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد