سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 75620
|
15:43 - 1396/12/04
نسخه چاپی

امام جمعه پارس آباد:

حمایت از حقوق مصرف کنندگان در كشور روبه فراموشي سپرده شده است

حمایت از حقوق مصرف کنندگان  در كشور روبه فراموشي سپرده شده است
امام جمعه پارس آباد گفت: حمایت از مصرف کنندگان چند سالي است كه در كشور روبه فراموشي سپرده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، حجت‌الاسلام سيد سعيد رشادي ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه پارس آباد گفت: مردم شهرستان پارس آباد با استقبال بی نظیر در تشييع پيكر مطهر شهید علی حیدر هاشمی ثابت كردند که همیشه به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبند هستند.

وي با بيان اينكه اين حضور حماسي مردم در صحنه پیامي به مسئولان بود که حواسشان خدمت كردن به مردم باشد، افزود: اين استقبال باشكوه برگ زرين ديگري در منطقه مغان رقم زد و نشان داد كه مردم همچنان در مسیر ارزشهاي انقلاب و شهدا هستند.

امام جمعه پارس آباد در ادامه به سالروز شهادت شهید محمدعلی برزگر در سال 1362 در عملیات خیبر اشاره و گفت: امروز 4 اسفند سالروز شهادت اين شهيد 13 ساله پارس آبادي در عمليات خيبر است كه پيكر پاك ايشان بعد از 14 سال به شهرستان بازگشت.

رشادي در ادامه با تسلیت شهادت جمعی از ماموران نیروهای انتظامی در اغتشاشات اخیر تهران اظهار کرد: این حركت وحشيانه دراويش موجب به شهادت رسیدن سه تن از مأموران نیروی انتظامی شد كه جا دارد این ضايعه تلخ را به مردم و سبزپوشان امنيت نيروي انتظامي تسلیت عرض کنیم.

وي همچنين با ابراز تأسف از وقوع سانحه دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری تهران یاسوج و جان باختن جمعی از هم‌وطنان خاطرنشان کرد: این سانحه دردناک موجب نگرانی و تألم ملت ایران شد و جا دارد ضمن اظهار همدردی با همه داغ‌دیدگان به‌تمامی بازماندگان و ملت ایران تسلیت بگوییم.

امام جمعه پارس آباد با یادآوری روز حمایت از مصرف‌کنندگان اظهار داشت: حمایت از مصرف کنندگان چند سالي است كه در كشور روبه فراموشي سپرده شده است بطوري كه براي مثال مي توان به خودرو پرايدي اشاره كرد كه طي 30 سال گذشته تا كنون بدون كوچكترين تغييري همچنان توليد مي شود، حال اينكه همین پراید در خارج کشور قابل قیاس با پراید ساخت داخل کشور نیست.

رشادي افزود: مسئولان بایستی به موضوع حقوق مصرف کننده اهمیت داده و نظارت بیشتری بر عرضه و قیمت کالاها داشته باشند. 

وي به تاكيدات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم تبريز اشاره کرد و گفت: معظم له در اين ديدار فرمودند انقلاب اسلامی نباید متوقف شود و علاوه بر آن باید در جامعه سازندگی حاکم باشد اما دنیاطلبی نباشد و همچنین نباید در جامعه عدالت منهای عقلانیت و معنویت حاکم باشد چون در غیر این صورت به درد جامعه نمی‌خورد.

امام جمعه پارس آباد ضمن تسلیت ایام شهادت فاطمه زهرا از بانيان برگزاری مراسمات ايام فاطميه در نمايشگاه فرهنگي مذهبي نمایشگاه یاس کبود، ضیاء الصالحین و مساجد شهر تقدير كرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد