سرویس: نیر
کد خبر: 75705
|
15:52 - 1396/12/06
نسخه چاپی

رئيس هيأت دوچرخه سواري استان اردبيل:

همايش "دوچرخه سواری سه شنبه ها بدون خودرو" در شهرستان نير اجرا می شود

همايش "دوچرخه سواری سه شنبه ها بدون خودرو" در شهرستان نير اجرا می شود
رئيس هيأت دوچرخه سواري استان اردبيل از اجراي طرح همايش "دوچرخه سواري سه شنبه ها بدون خودرو" در شهرستان نير خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز؛ ظهر امروز رئيس هيأت دوچرخه سواري استان اردبيل در نشست مشترك باسرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نير گفت: طرح همايش "دوچرخه سواري سه شنبه ها بدون خودرو" در شهرستان نير براي اولين بار اجرايي مي شود.

وثوقي افزود: اين همایش با همکاری ادارات و نهادهای مختلف و مردم هر هفته سه شنبه ها در این شهر برگزار خواهد شد.

وي ايجاد نشاط و سلامت جسمی و روحی در شهروندان در راستای توسعه شهرهای سالم ، توسعه فرهنگ پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، كمك به كاهش حوادث، کاهش خودروهای تک‌سرنشین و افزايش ظرفيت تردد خودروهای عمومی و سطح خدمت آن، صرفه‌جویی اقتصادی خانواده و جامعه در مصرف سوخت، را از اهداف اين طرح برشمرد.

رئیس هیأت دوچرخه سواری استان ضمن معرفي ممتاز عليزاده بعنوان رئيس هيأت دوچرخه سواري شهرستان نير اظهار كرد: فعال کردن هیأت های شهرستانی یکی از اصلی ترین الویت های کاری ما خواهد بود تا از شهرستان های استان هم بتوانیم استعداد های خوبی را شناسایی و به جامعه دوچرخه سواری کشور معرفی کنیم.

وي تصريح كرد: با توجه به اينكه شهرستان نير همه ساله ميزبان تور دوچرخه سواري ايران – آذربايجان است و علاقمندان زيادي به اين رشته در اين شهر وجود دارد لذا براي راه اندازي دوچرخه سواري در اين شهرستان تجهيزاتي را در اختيار هيأت قرار خواهيم داد.

وثوقي با اشاره به اهميت بالاي دوچرخه سواری بانوان در کشور گفت: با توجه به افزایش بانوان دوچرخه سوار در استان و موفقيت آنان در عرصه ملي، در نظر داریم با همکاری هيأتها و ادارات ورزش شهرستانها دوچرخه سواري بانوان را راه اندازي كرده و شرایط لازم را برای استفاده بانوان از دوچرخه مهیا کنیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد