سرویس: ورزشی
کد خبر: 75826
|
09:14 - 1396/12/10
نسخه چاپی

رئیس هیأت اتوموبیل‌رانی اردبیل:

همایش موتورهای کراس در اردبیل برگزار می‌شود

همایش موتورهای کراس در اردبیل برگزار می‌شود
رئیس هیأت اتوموبیل‌رانی و موتورسواری استان اردبیل گفت: همایش خودروهای تیونینگ شده، آفرود، موتور کراس و سیستم صوتی در اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از فارس ،عزیزه تراز اظهار کرد: همایش خودروهای تیونینگ شده، آفرود، موتور کراس و سیستم صوتی با مشارکت اداره ورزش و جوانان و فدراسیون موتورسواری در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت در این همایش برای عموم آزاد است، افزود: این برنامه روز جمعه 11 اسفندماه از ساعت 10 صبح در کیلوکتر 1 جاده خلخال برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت اتوموبیل‌رانی و موتورسواری استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به اینکه رشته ورزشی موتورسواری و اتومبیل‌رانی در استان اردبیل به پیشرفت چشمگیری دست یافته و اتحاد و همدلی ورزشکاران در این زمینه قابل تقدیر است در راستای تجلیل از رانندگان برتر سال و پاسداشت تلاش‌های ورزشکاران این همایش برگزار می‌شود.

تراز عنوان کرد: شرکت کنندگانی که تا کنون برای حضور در این همایش اعلام آمادگی کردند بالغ بر ٧٠ خودرو از قبیل تیون‌شده‌ها، سیستم‌های صوتی و آفرود و ١٥ دستگاه موتور کراس هستند.

 وی با اشاره به اینکه هنرنمایی سیستم‌های خودروی ورزشکاران یکی از جاذبه‌های این همایش است، عنوان کرد: در حاشیه این همایش بازدیدی هم از پیست موتور کراس و هنرنمایی موتورسواران زبده استان خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد