سرویس: استانی
کد خبر: 75837
|
20:22 - 1396/12/10
نسخه چاپی

همزمان با روز درختکاری صورت می گیرد؛

کاشت 350نهال به یاد شهدای شهرستان گرمی

کاشت 350نهال به یاد شهدای شهرستان گرمی
۳۵۰ اصله نهال به یاد شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس شهرستان گرمی در روز درختکاری غرس می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار،جلسه هماهنگی برگزاری مراسم هفته منابع طبیعی بعد از ظهر امروز(پنچشنبه)‌ در شهرستان گرمی با حضور معاونت فنی مدیرکل منابع طبیعی استان، معاون فرماندار و رؤسای ادارات شهرستان در محل اداره منابع طبیعی شهرستان گرمی برگزار شد.

 

کریمی معاون فرماندار گرمی در این جلسه از جنگل کاری در حاشیه جاده لنگان در اطراف توقفگاه سیاحتی موجود در کنار جاده و جنگل کاری قسمتی از محل دفن زباله شهرداری گرمی خبر داد.

 

وی افزود: غرس ۳۵۰ اصله نهال در محل پارک ها و گلزار شهدای شهر به یاد ۳۵۰ شهید والامقام شهرستان گرمی در روز درختکاری و کاشت نهال در حیاط ۲۰ باب از مدارس این شهرستان انجام می شود.

 

شروع عملیات ایجاد پارک جنگلی در قسمتی از محدوده پارک ولایت انگوت و کاشت نهال در قسمتی از جاده ورودی انگوت در هفته منابع طبیعی و شروع عملیات ایجاد بوستان روستایی به مساحت ۵هکتار در دهستان زیوه انگوت، شروع عملیات ایجاد پیاده راه سبز توسط در حاشیه جاده گرمی به اردبیل به طول ۵ کیلومتر، تحویل نهال به شهرداریهای شهرستان جهت کاشت در مبادی ورودی شهرها و پارک ها توسط اداره منابع طبیعی از جمله تصمیمات این جلسه بود.

 

در صورت مساعد بودن هوا در زمان مشخص شده در هفته منابع طبیعی، عملیات پارک آبخیز اله درق با حضور  مسولا ن استانی و شهرستان آغاز خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد