سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 75842
|
14:46 - 1396/12/11
نسخه چاپی

امام جمعه گرمی:

10 درصد مردم شهرستان گرمی تحت پوشش کمیته امدادهستند

10 درصد مردم شهرستان گرمی تحت پوشش کمیته امدادهستند
امام جمعه گرمی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره ) از برکات پیروزی انقلاب اسلامی است و تقریبا 10درصد مردم شهرستان گرمی تحت پوشش این نهاد مقدس است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار،حجت الاسلام و المسلمین صفری امام جمعه  شهرستان گرمی در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه مشکل اصلی عدم و نیستی انسان را خداوند تبارک و تعالی حل کرده و به انسان وجود و حیات بخشید، گفت: ما هر چقدر بخواهیم تشکر این نعمت را بجا بیاوریم نمی توانیم.

 

وی با بیان اینکه حقیقت بندگی در سه چیز است، افزود:  اول اینکه خود را مالک مطلق نعمت های خداوند ندانیم، اینکه همه امورات در دست خدا متعال است باور قلبی داشته باشیم وعمر خود را در راه خداپسند صرف کنیم و در این صورت که انسان بر تمام مصائب دنیا صبور می شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین صفری ضمن تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت: همسر بزرگوار علی(ع) و مادر قمربنی هاشم(س) که ام البنین لقب گرفته و هر 4 فرزندش در کربلا به زیباترین حالات به شهادت رسیدند و از بانوان برجسته اسلام است.

 

امام جمعه گرمی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن بزرگ داشت سالگرد تاسیس کمیته امداد به فرمان امام خمینی (ره) گفت: یکی از برکات پیروزی انقلاب اسلامی تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره )بوده است و حضرت امام (ره )در کمتر از یک ماه از گذشت پیروزی انقلاب اسلامی دستور تاریخی تاسیس امداد را جهت رفع مشکلات نیازمندان کشور صادر نمود و امداد یکی از نهادهای مقدس وخدمت گزار می باشد که دررفع مشکلات متعدد افراد نیازمند خدمات قابل توجهی را ارائه نموده است .

 

وی با بیان اینکه نزدیک 3هزار خانوار یعنی حدود 10درصد مردم شهرستان گرمی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) می باشد افزود: در یازده ماهه سال جاری  حدود11میلیارد و 30میلیون ریال به کمیته امداد توسط مردم و خیرین کمک شده  و کمبته امداد امام(ره) علاوه بر این کمک ها   130میلیارد ریال به مددجویان این نهاد مقدس کمک کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین صفری در پایان گفت: در آستانه سال نو بازاریان مراعات حال مردم را داشته باشند و مردم هم سعی کنند از شهر خود خرید بکنند.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد