سرویس: نمین
کد خبر: 75844
|
15:07 - 1396/12/11
نسخه چاپی

امام جمعه نمین:

طرح لزوم سکونت فرمانداران در محل خدمت باید زودتر اجرا می شد

طرح لزوم سکونت فرمانداران در محل خدمت  باید زودتر اجرا می شد
امام جمعه نمین گفت: طرح لزوم سکونت فرمانداران در محل خدمت خود تباید زودتر از این ها اجرا می شد چراکه یک مسئول همواره باید در بین مردم باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازشکوه فرهنگ، حجت الاسلام صفر یوسف زاده در خطبه نماز جمعه شهر نمین ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت ام البنین اظهار کرد: مادران و همسران شهدا با صبر و بردباری خودشان درس بزرگی به ملت ایران داده اند.

امام جمعه نمین تبعیض، فساد و رانت خواری برخی مسئولین را بزرگترین درد مردم دانست و گفت:  هر سه قوه باید تلاش کنند تا این مشکلات در جامعه به وجود نیاید و مردم اگر مصلحت نظام نبود، به هیچ وجه مسئولان نااهل را تحمل نمی کردند.

وی به طرح دو فوریتی اعاده اموال نامشروع مسولان که به امضای 100 نفر از نمایندگان مجلس رسیده است گفت: در این طرح که هیاتی وظیفه بررسی اموال مسئولان را بر عهده دارد امیدواریم در مجلس نیز تصویب و اجرایی شود.

حجت الاسلام یوسف زاده از وزیر کشور به خاطر دستورش مبنی برلزوم سکونت فرمانداران در محل خدمت خودتشکر کرد و افزود:  این طرح باید زودتر از این ها اجرا میشد چونکه یک مسئول همواره باید در بین مردم باشد.

وی در ادامه سخنرانی های خود، از عموم خواهران برای ثبت نام در حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهر نمین دعوت کرد و گفت: حوزه های علمیه در فرهنگ سازی جامعه بسیار موثر هستند و از طرفی چون روح ایمان و دین ما همان معارف اسلامی است  باید در گسترش فعالیت های حوزه علمیه تلاش کرد.

 

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد