سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 75845
|
15:18 - 1396/12/11
نسخه چاپی

سرمایه گذار بومی شهرستان گرمی:

لبخندکودکان دیارم را با هیچ لذت دیگری عوض نمی کنم/ برای آبادانی همه به میدان بیاییم

لبخندکودکان دیارم را با هیچ لذت دیگری عوض نمی کنم/  برای آبادانی همه به میدان بیاییم
سرمایه گذار بومی شهر گرمی می گوید: عشق و علاقه به سرزمین مادری ام موجب شد دراین شهر سرمایه گذاری کنم و از همشهریان خود در نقاط مختلف دنیا میخواهم که شهر خود را فراموش نکنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از سیفار،مهاجرت سرمایه گذاران بومی را  می توان حلقه ی مفقوده ی پیشرفت و آبادانی شهرستان گرمی عنوان کرد و بر این باوریم که به دلایل مختلف اعم از مسایل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، شهروندان تأثیر گذار دِین خود را به شهرشان گرمی آنطور که باید و شاید ادا نکرده اند.

از آنجائیکه برخی از نیروهای بومی  قابلیت و توان انجام کارهای بسیار بزرگی در سطح کشور داشته اند بنابراین حیف است که در شهر خود سرمایه گذاری نکنند.

در شرایط کنونی اقتصاد ، ایجاد اشتغال و تولید نسبت به گذشته دشوار است و بر این اساس در مجموع مدیریت اجرایی شهرستان و در راس آن مهندس امامی فرماندار گرمی آماده حمایت همه جانبه از سرمایه گذارانی هستند که شهرستان گرمی را به عنوان محل سرمایه گذاری انتخاب کنند.

نگاه و توجه ویژه مسوولان ارشد شهرستان در ماههای اخیر به سرمایه گذاری بخش خصوصی که بلاشک  ان را یکی از موثرترین راه های رشد و توسعه همه جانبه شهرستان می توان نام برد باعث گردیده برای ایجاد فضای امن سرمایه گذاری و تسهیل در انجام اقدامات لازم و مدیریت صحیح در جذب و هدایت سرمایه گذاران درگرمی بازتاب بی نظیر اقدامات عملی مسئولان گرمی را در رسانه های دیداری و شنیداری شاهد هستیم.

از صدور جوازهای تاسیس و راه اندازی واحدهای صنعتی درعرض 48 ساعته  بویژه در حوزه تولیدات شیر آلات بهداشتی گرفته تا واگذاری زمین برای سرمایه گذاران و حذف آیین کلنگ زنی طرحها و جایگزین کردن شروع عملیات اجرایی پروژه ها را می توان  ازدلایل عزم جدی مسئولان برای سوق دادن سرمایه های بخش خصوصی به این سمت وسو دانست.

ماحصل نشست صمیمانه  با یکی از سرمایه گذاران سرزمین مادری ام  در محل اداره صنعت ،معدن و تجارت گرمی که با هماهنگی آقای کیانی رئیس این اداره انجام شد چنین عنوان شد.

آقای فرزانه سرمایه گذار تولید شیرآلات بهداشتی ساختمان که اهل روستای بیلداشی از توابع بخش مرکزی گرمی هم هست گفت: حدود سه دهه است که در کارتولید شیرآلات ساختمانی در تهران با نام تجاری #نوآوران فعالیت میکنم و عشق و علاقه به سرزمین آبا و اجدادی ام  و دیدن لبخند شادمانی مردمان دیارم موجب شد که اقدام به سرمایه گذاری در این منطقه کنم .

 محمد علی فرزانه با بیان اینکه از مدتها پیش اندیشه و تفکرم در مورد تولیداتم  از اقتصادی به سمت ارضا انگیزه های درونی و انسانی ام سوق پیدا کرده است تصریح کرد: در ساخت این مجتمع هم تنها انگیزه سود آوری ندارم و عشق و محبت به هم نوع و همشهریانم انرژی زا و شادی آفرین است و از همشهریان خود در نقاط مختلف دنیا میخواهم که شهر خود را فراموش نکنند.

سرمایه گذار بومی ادامه داد: هرکسی از همشهریانم که توان و قدرت مالی پیدا کرده اند باید دین و وظیفه شان  را نسبت به سرزمین آبا و اجدادی ادا کنند و این مهم تر از وظیفه پدر و فرزندی است.

وی با قدردانی از زحمات استاندار، نماینده ولی فقیه در استان ،نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، مهندس عاملی مدیرکل صنعت و معدن و تجارت استان و آقای کیانی رئیس این تشکیلات در شهرستان گرمی  و در راس آنها  شخص مهندس امامی فرماندار گرمی که در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری درخصوص رونق تولید و اشتغال گامهای عملی در شهرستان برداشته  که ضمن این که از سرمایه گذاران حمایت می کنند و  بلکه به حمایت از آن ها نیز افتخار می کنند افزود: بنده وقتی که شور و شوق و روحیه مضاعف مسئولان گرمی  در حمایت از سرمایه گذاری را به عینه مشاهده کردم اشتیاقم  در این راستا دوچندان گردید و تصمیم گرفتم بالا بردن امید به زندگی و ارتقا سطح رفاه اجتماعی و اقتصادی منطقه ام آستین همت را بالابزنم..

فرزانه ادامه داد : لذتی را که در لبخند کودکان و مردمانم دیارم می بینم با هیچ لذت دیگری عوض نمی کنم اظهار داشت: مقدمات واگذاری زمین و همچنین مجوز تاسیس کارخانه تولید شیرآلات بهداشتی با برند تجاری "نوآوران " در کمتراز 48 ساعت با تلاش مضاعف مسئولان ارشد استان و شهرستان صادر گردید و قراراست بزودی عملیات اجرایی این واحد صنعتی را در محل شهرک صنعتی گرمی در زمینی بمساحت حدود 3 هکتار آغازکنیم.

وی اعتبار صرف شده برای این واحد صنعتی را بیش از 800 میلیارد ریال  و اشتغالزایی طرح را طی سه مرحله فازبندی در حدود 600 نفر اعلام کرد و گفت: از سایر همشهریان که در حوزه صنعت در تهران مشغول فعالیت هستند خواسته ام  با یک رجعت قهرمانانه در راستای آبادانی منطقه گام بردارند .

این سرمایه گذار بخش خصوصی اظهار امیدواری کرد با این روند روبه رشد مدیران ارشد شهرستان که در زمینه صنعتی کردن این شهرگام برداشته اند در آینده ای نه چندان دور این شهرستان به یکی ازقطب های صنعتی ،تجاری مرزی در کشورتبدیل شود.

سید یعثوب حسینی

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد