سرویس: نمین
کد خبر: 75878
|
21:08 - 1396/12/12
نسخه چاپی

شهردار نمین خبر داد؛

ایجاد اولین بالن هوایی کشور در نمین به شرط جذب سرمایه گذار

ایجاد اولین بالن هوایی کشور در نمین به شرط جذب سرمایه گذار
شهردار نمین گفت: در صورت جذب سرمایه گذار، طرح گردشگری هوایی با بالن برای اولین بار در سطح کشور در شهر نمین اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابراتعلی شوقی در گفتگو با خبرنگارشکوه فرهنگاظهار کرد: نمین شهری کهن و باشکوه است و امکانات و زیر ساخت های لازم برای اجرای طرح های مختلف را دارد و بهترین مکان برای جذب گردشگر است.

شهردار نمین با یادآوری اینکه در صورت مشارکت یک سرمایه گذار در یک طرح، هم سرمایه گذار سود می کند و هم باعث توسعه شهر خواهد شد افزود: در صورت جذب سرمایه گذار، طرح گردشگری هوایی با بالن برای اولین بار در سطح کشور در شهر نمین اجرا می شود و به دلیل جاذبه آن برای عموم افراد، باعث کسب بالای درآمد برای سرمایه گذاران خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید برای این طرح مکان بزرگی در نظر گرفته شود گفت: در صورت اجرایی شدن این طرح قصد داریم این بالن تفریحی را در پارک بابونه شهر و جنب ایستگاهCNGشهرداری راه اندازی کنیم.

شوقی در رابطه با ویژگی های این بالن اظهار کرد: ظرفیت بالن در نظر گرفته شده حداکثر 5 نفر، به همراه یک کاپیتان که وظیفه هدایت این وسیله را بر عهده خواهد داشت و یک نفر نیز به عنوان نگه دارنده تعادل با فضای به وجود آمده خواهد بود.

وی با بیان اینکه این بالن در سطح کشور بی نظیر است ادامه داد: زمان پرواز حدود 40 دقیقه  و در ارتفاع 300 متری خواهد بود و لحظات خاطره انگیزی برای مردم و گردشگران خواهد بخشید.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد