سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 75896
|
10:46 - 1396/12/13
نسخه چاپی

راه اندازی 6 صندوق قرض الحسنه ثابت در شهرستان کوثر توسط بسیج سازندگی

راه اندازی 6 صندوق قرض الحسنه ثابت در شهرستان کوثر توسط بسیج سازندگی
فرمانده سپاه کوثر از راه اندازی 6 صندوق قرض الحسنه ثابت توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه کوثر در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سرهنگ دوم پاسدار محرم پوررحمان امروز در گفتگو با خبرنگارکوثرخبراز راه اندازی صندوق های قرض الحسنه در مناطق 1 و 2 شهری گیوی، بخش فیروز آباد، گنجگاه، زرج آباد و جغناب خبر داد و گفت: این صندوق های قرض الحسنه بصورت هیئت امنایی اداره می شود و مردم خودشان مستقیم در این امورات تصمیم گیری خواهند کرد و بسیج نیز به عنوان یک بازوی قوی در کنار مردم خواهد بود.

فرمانده سپاه کوثر گفت: تشکیل نهادهای مردم یار در راستای حل مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در جامعه از طریق راه اندازی صندوق های قرض الحسنه شهری و روستایی می تواند موثر و تاثیرگذار باشد و بطوریکه در این خصوص کار با مردم برای مردم صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: کمیته خدمات رسانی در سطح ناحیه تشکیل یافته و کارگروه اجرایی در سطح حوزه ها در حال تشکیل بوده و در روزهای آینده نیز صندوق ها جهت بهره برداری راه اندازی خواهد شد.

سرهنگ دوم پوررحمان در پایان خاطر نشان کرد: هدف از راه اندازی این صندوق ها مدنظر قرار دادن نیازها و نیازسنجی های مردم همراه با ارئه خدمات و طرح های عمرانی جهت تسهیل امورات و ایجاد اشتغال پایدار برای مردم خصوصا جوانان می باشد و در این راستا ابتدا آموزشهای لازم به روستائیان داده می شود و سپس مدیریت آن به خود افراد واگذار می گردد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد