سرویس: بیله سوار
کد خبر: 75900
|
11:46 - 1396/12/13
نسخه چاپی

شهردار بیله سوار خبر داد؛

بیله سوار برای استقبال از سال نو آماده می‌شود

بیله سوار برای استقبال از سال نو آماده می‌شود
شهردار بیله سوار از آماده شدن این شهر برای استقبال از سال نو طی چند روز آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان  شهروز بهادر از آغاز نظافت شهر به مناسبت در پیش بودن سال نو خبر داد و اظهار داشت: لگه گیری و رفع چاله های شهر با آسفالت ریزی، خط کشی معابر وخیابانها، نورپردازی، زیبا سازی شهر و رنگ‌آمیزی نقاط مختلف شهر بزودی آغاز می شود.

شهردار بیله سوار، به ساماندهی ورودی‌ شهر در آستانه سال نو نیز اشاره کرد و گفت: فضاسازی شهر به ویژه نصب المان در میادین شهری توسط شهرداری در روزهای پایانی سال افزایش می‌یابد.

وی مدیریت امور شهری را از وظایف ذاتی شهرداری‌ها اعلام کرد و گفت: وظایف شهرداری در آستانه آغاز سال نو مضاعف می‌شود.

مهندس بهادر، با تأیید برخی مشکلات در جمع‌آوری زباله‌ها در سطح شهر، تصریح کرد: همکاری شهروندان می تواند در مقابله با تشدید این مشکل راهگشا باشد.

شهردار با اشاره به وظایف شهروندان در نظافت شهر ادامه داد: مغازه‌ها و معابر خصوصی به زیباسازی شهر کمک شایان توجهی می‌کند.

وی اظهار امیدواری نمود با همکاری و همیاری همشهریان  شهری تمیز و شاداب را در معرض دید مسافران نوروزی به نمایش بگذارند واین روزها با رعایت مسائل ایمنی نوروزی به دور از هرگونه حوادث ناخوشایند سپری شود.

بهادر ابراز امیدواری کرد که شهروندان در بحث نظافت شهری بیش از پیش یاری‌گر شهرداری و کارگران زحمتکش آن باشند.

وی گفت: مردم بدنه شهرداری را از خود بدانند و خود نیز در حفظ اموال عمومی و پاکیزه نگه داشتن شهر تلاش کنند و هر جا هم مشکلی وجود دارد انتقادها و نظرهای شهروندان را با آغوش باز بیان کنند و از ایده‌ها و دیدگاه‌های کارشناسی آنها بهره خواهیم برد.

شهرداربیله سوار در پایان اظهار داشت: هر شهروند خود را یک شهردار بداند و اگر مشاهده کرد در محله‌اش پارک محله‌ای و امکانات تفریحی وجود دارد و یا مخازن زباله‌ای نصب می‌شود در حفظ و نگهداری آن بکوشد و بی‌تفاوت نباشند زیرا همه این امکانات برای رفاه آن‌ها ایجاد شده است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد