سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 75901
|
12:09 - 1396/12/13
نسخه چاپی

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی گرمی عنوان کرد؛

بیماران کلیوی گرمی نیازمند کمک خیرین هستند/ بیمار 17 ساله تا 70 ساله داریم

بیماران کلیوی گرمی نیازمند کمک خیرین هستند/ بیمار 17 ساله تا  70 ساله داریم
کیانی، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی شهرستان گرمی گفت: متمکنین جامعه به شکرانه سلامتی خود از بیماران دردمند دستگیری کنند و مطمئن باشند که لذت کمک به بیماران نیازمند با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،رحیمعلی کیانی، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی شهرستان گرمی  امروز در حاشیه بازدید از یک بیمار کلیوی به خبرنگارسیفارگفت: اغلب بیماران کلیوی، افرادی هستند که از نظر مالی جزء طبقه پایین جامعه محسوب می‌شوند و  برای درمان این بیماران نیاز به کمک خیرین و افراد نیکوکار است تا با گذراندن مراحل درمان بدون داشتن دغدغه‌ای بابت هزینه‌های درمان، از بار مشکلاتشان کاسته شود.

کیانی با بیان اینکه در امر مدد رسانی به افراد نیازمند کلیه و بیماران کلیوی هیچ نهاد دولتی نمی‌تواند به اندازه خیران نقش ایفا کند، اظهار کرد: خیران باید هر چه بیشتر و بهتر نسبت به فعالیت و کمک‌های مادی و معنوی خود درامر کمک‌رسانی به این افراد تلاش کنند تا به دلیل نداشتن بضاعت مالی این بیماران و خانواده‌ هایشان در رنج و سختی نباشند و مطمئن باشند که لذت کمک به بیماران نیازمند با هیچ چیزی دیگری قابل مقایسه نیست و آرامش مخصوص به خود دارد.

وی اظهار کرد: از بدو تشکیل این انجمن تاکنون در گرمی افراد وبیماران بسیاری خدمات پیوندی و دیالیزی دریافت کردند.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی گفت: این انجمن با هدف رفع نیازهای جانبی بیماران به ویژه تأمین درمان و دارو و همچنین مشکلات اجتماعی از بیماران به ویژه پیوند کلیه در چارچوب اساسنامه و آیین ‌نامه ‌های مدون حمایت کرده و سعی می‌کند در پیشبرد امور یار یگر آنها باشد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه انجمن ریالی بودجه دولتی و نهاد های حاکمیتی نداشته کلیه هزینه‌های انجام شده با تلاش شبانه‌ روزی خد متگزاران انجمن و با کمک مالی خیرین انسان دوست تأمین شده است.

کیانی از عموم شهروندان خواست در آستانه دگرگونی طبیعت و عید باستانی نوروز به شکرانه سلامتی خود و خانواده در حمایت از بیماران دردمند و محروم به ویژه بیماران کلیوی کمک‌های خود را به صورت نقدی و ریالی به این مجموعه و یا شماره حساب تعیین شده واریز کرده و در این امر خیر سهیم باشند.

این خیر با اعلام اینکه شهرستان گرمی دارای بیماران کلیوی بسیاری است، اضافه کرد: با توجه به اینکه این شهرستان به لحاظ کمبود درآمدهای عمو می ساکنان آن از فقر مضاعفی نسبت به سایر مناطق رنج می‌برد از عموم همو طنان خیرخواه و انسان دوست انتظار داریم برای یاری رساندن به نیازمندان بیش از پیش یاریگر این مجموعه باشند.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی شهرستان گرمی با بیان اینکه این بیماری سن و سال نمی شناسد؛ اظهار داشت: در حال حاضر از خانم 17 ساله گرفته تا پیر مردان و پیرزنان  70 ساله نیزتحت پوشش این انجمن قرار گرفته اند.

وی گفت: همه کسانی که امروز نیازمند یاری ما هستند  همین چند وقت پیش از نعمت سلامتی برخور دار بودند و شاید به فکرشان نیز خطور نمی‌کرد که با چنین بیماری مزمنی روبه‌رو شوند ولی تقدیر چنان سرنوشتشان را رقم زده که در دام این بیماری افتاده اند؛لذا  امیدواریم همه ما نیز با تبعیت از قرآن کریم و اینکه هر کس دیگری را زنده کند گویی همه ملت‌ها را زنده کرده است، در این امر  ورود پیدا کرده و به یاری بیماران نیازمند بشتابیم ونسبت به این موضوع بی تفاوت نباشیم.

.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد