سرویس: استانی
کد خبر: 75909
|
15:01 - 1396/12/13
نسخه چاپی

ظهر امروز؛

نخستين نمایشگاه استانی نقاشی در پارس آباد مغان افتتاح شد+ تصاوير

 نخستين نمایشگاه استانی نقاشی در پارس آباد مغان افتتاح شد+ تصاوير
اولین نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان با عنوان "یوردومون شنلیک لری" ظهر امروز با حضور امام جمعه و جمعي از مسئولان در ساختمان كتابخانه شهيد رجايي پارس آباد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، مسئول كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان شهرستان پارس آباد در آیین افتتاح اولین نمايشگاه استانی نقاشی در پارس آباد، گفت: این نمایشگاه با عنوان "یوردومون شنلیک لری" در جهت انتقال فرهنگ، آداب ‌و رسوم محلی به کودکان و حفظ ارزش‌ها و رسوم ملی داير شده است.

علي برادران با بیان اینکه 63 اثر نقاشی كودكان و نوجوانان از سراسر استان اردبيل در اين نمايشگاه در معرض ديد عموم قرار گرفته است، افزود: آثار ارائه شده در اين نمايشگاه در گروه سنی 8 تا 16 سال با موضوع جشن‌های بومی و محلی در انتقال این فرهنگ‌ها به کودکان بوده است.

وي با ابراز خرسندی از برگزاری نمايشگاه نقاشي در پارس آباد، این امر را عاملی برای دل‌گرمی اعضا و مشوقی برای کودکان و نوجوانان این شهرستان دانست و گفت: علاقمندان به هنر نقاشی می‌توانند از امروز تا تاریخ 17 اسفند ماه صبح ها از ساعت 10 الي 17 عصر از این نمایشگاه كه در ساختمان كتابخانه شهيد رجايي واقع در روبروي اداره پست پارس آباد داير شده بازدید کنند.

گفتني است، اين نمايشگاه نقاشي براي اولين بصورت استاني در پارس آباد و به همت كانون پرورش فكري و نوجوانان اين شهرستان برگزار مي شود.

///

///

///

///

///

///

///

///

////

///

///

///

///

انتهاي پيام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد