سرویس: نمین
کد خبر: 75914
|
17:47 - 1396/12/13
نسخه چاپی

از سوی رئیس اداره بنیاد شهرستان نمین اعلام شد

تشریح برنامه های هفته بزرگداشت شهدا در نمین

تشریح برنامه های هفته بزرگداشت شهدا در نمین
از سوی قاسم شاکر رئیس اداره بنیاد شهرستان نمین برنامه‌های هفته بزرگداشت شهدا تشریح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازشکوه فرهنگ، قاسم شاکر در جلسه شورای ترویج فرهنگ عمومی که در سالن اجتماعات فرمانداری به مناسبت 22 اسفند  سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و هفته بزرگداشت شهدا برگزار شد اظهار کرد: هفته بزرگداشت شهدا از 15 اسفند شروع می شود و  22 اسفند در سال 1358 به فرمان بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به روز بزرگداشت شهدا نام گرفته است.

رئیس اداره بنیاد شهرستان نمین با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: شهدا در راه سربلندی کشور و انقلاب جانشان را فدا کرده اند و باعث عزت و سربلندی ایران اسلامی شده اند.

وی خواستار حمایت هر چه بیشتر مسئولین از خانواده های شهدا و ایثارگر شد و تصریح کرد: ما برای جانبازان و خانواده شهدا که هستی خود را در راه نظام اسلامی داده‌اند هر چه خدمات ارائه دهیم باز هم کم است.

رئیس اداره بنیاد شهرستان نمین با اشاره به برنامه‌های هفته شهید در شهرستان، خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته بزرگداشت شهدا برنامه های مختلفی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

شاکر ادامه داد: در همین راستا قرار شده جمعی از جانبازان و کارکنان شهرستان با امام جمعه نمین و عنبران دیدار داشته باشند.

وی بیان کرد: به‌منظور تجدید میثاق با شهدا، در روز 17 اسفند مراسم عطرافشانی، غبارروبی و گلباران مزار شهدای شهر و همایش خانواده های شهدا و ایثارگر با حضور مدیران و کارکنان ادارات شهرستانی  برگزار می‌شود.

شاکر، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران را از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در 19 و 20 اسفند ماه عنوان کرد.

 اداره بنیاد شهرستان نمین با اشاره به غرس نهال به‌یاد شهدا، یادآور شد: همزمان با هفته شهید به‌یاد 137 شهید شهرستان نمین غرس نهال در سطح شهرستان انجام می‌شود.

این مسئول به برگزاری یادواره شهدا در روستای سوها اشاره کرد و افزود:  این یادواره 22 اسفند ماه جاری در روستای سوها برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، بازدید از موزه شهدا و جانبازان بستری در بیمارستان، نصب بنر با مضامین ایثار و شهادت در فضای شهری و ادارات و ... ازجمله برنامه هفته گرامیداشت شهدا از روز شنبه 15 تا 22 اسفند است.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد