سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 75919
|
00:23 - 1396/12/14
نسخه چاپی

نُهمین فرماندار شهرستان کوثر چه کسی خواهد بود؟

 نُهمین فرماندار شهرستان کوثر چه کسی خواهد بود؟
21 سال از شهرستان شدن کوثر می گذرد و اینک با انتصاب علیرضا علیپور به عنوان فرماندار نیر، کوثر در انتظار انتخاب نهمین شخصیت برجسته سیاسی برای مسند فرمانداری این شهرستان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، امروز علیرضا علیپور فرماندار سابق کوثر با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار نیر انتصاب شد.

در حکم رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به علیرضا علیپور آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم اردبیل به سمت فرمانداران شهرستان‌های نیر و نمین منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای 'مدظله العالی' موفق باشید.

به گزارش کوثرخبر، بتبع این انتصاب باعث می شود اهالی شهرستان کوثر پس از 4 سال دوباره تغییرات سیاسی، اجرایی و ... را در سطح شهرستان تجربه کنند.

اما چه کسی به عنوان رجل سیاسی، حساس ترین مسند شهرستان کوثر را در سیاست زده ترین منطقه استان در اختیار خواهد گرفت.

شنیده ها حاکیست که پیش از این تغییرات سیاسی در سطح شهرستان، 4 نفر از سوی جناح ها و گروه ها و خود دولتی ها به عنوان سمت فرمانداری شهرستان کوثر معرفی شده بودند که ظاهراً به دلیل برخی اختلاف سلایق تا به این لحظه هیچ تصمیمی در این خصوص از سوی استاندار اردبیل صورت نگرفته است.

اما به نظر می رسد که این اختلاف سلیقه ها که بعضاً به اختلاف نظر و ... میان شخصیت های سیاسی شهرستان و استان تبدیل شده است به ضرر اهالی منطقه و خود آن شخصیت ها تمام خواهد شد، چرا که شنیده ها حاکیست که احتمالاً به دلیل این اختلافات شخص غیربومی بر مسند فرمانداری این شهرستان تکیه خواهد زد!

این در حالی است که خود رجل سیاسی منطقه و اهالی شهرستان بر این مصر و واقف هستند که برای جبران مافات در حوزه اقتصادی، گردشگری، صنعتی و کشاورزی حتماً می بایست شخص بومی به سمت فرمانداری شهرستان کوثر منصوب شود تا درد مردم منطقه خود را با گوشت و پوست و خون خود لمس کرده باشد.

به گزارش کوثرخبر، غیر بومی یا بومی؛ مسله ای که همگان بر آن آگاه هستند این می باشد که قطعاً استانداری اردبیل و وزارت کشور برجسته ترین شخصی که عملکرد مناسبی در حوزه های متعدد داشته است را برای این سمت حساس معرفی و انتخاب خواهند کرد؛ اما مهمترین مسئله ای که در این خصوص مهم و برای شهرستان کوثر حیاتی است، رونق اقتصادی، توسعه گردشگری، اشتغالزایی و مهاجرت معکوس برای منطقه می باشد که شخص فرماندار در راس این امورات قرار گرفته و لازم است مناسبترین تصمیم ها را برای احیای این عرصه ها در منطقه داشته باشد.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد