سرویس: نمین
کد خبر: 75947
|
19:17 - 1396/12/14
نسخه چاپی

جانشین و مسئول گروه های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل؛

توانایی انجام 65 نوع فعالیت توسط گروه های جهادی بسیج سازندگی/ عشق، ایمان و بصیرت لازمه انجام طرح های بسیج سازندگی است

توانایی انجام 65 نوع فعالیت توسط گروه های جهادی بسیج سازندگی/  عشق، ایمان و بصیرت لازمه انجام طرح های بسیج سازندگی است
جانشین و مسئول گروه های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل لازمه انجام طرح های بسیج سازندگی را عشق، ایمان و بصیرت عنوان کرد و انجام طرح ها را بدون وجود آنان غیرممکن دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازشکوه فرهنگ، جانشین و مسئول گروه های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل ظهر امروز در جلسه توجیه طرح اعتلای سازندگی و خدمت رسانی در مسجد جامع نمین اظهار کرد: در قرآن و روایات کمک به افراد محروم و ضعیف بسیار تاکید شده است، طوری که کاری مانند خدمت به خلق خدا، دارای ثواب و پاداش نیست.

عباس نوظهور افزود: بنابر طرح اعتلای سازندگی و خدمات رسانی، گروه های جهادی به مناطق محروم می روند و در صورت کمبود هر گونه امکانات مانند نبود خانه بهداشت و ... به آن منطقه خدمات گوناگون ارائه می دهند.

وی با اشاره به اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی گفت: در بخش اقتصاد مقاومتی هدف کارآفرینی مردم بوده و در این راستا با ارایه تسهیلات باعث شده که آنان به کارآفرینی مشغول باشند و اقدام به پرورش قارچ، شتر مرغ، بلدرچین و کار های دیگری انجام دهند.

سرهنگ نوظهور با بیان اینکه با تشکیل اردوهای جهادی نیاز ها و مشکلات مردم حل میشود اظهار کرد: گروه های جهادی در کل 65 نوع فعالیت در روستاها می توانند انجام دهند و با کمک دهیار، شورا و بخشدار به روستاهای محروم خدمات ارائه می دهند.

وی لازمه انجام طرح های بسیج سازندگی را عشق، ایمان و بصیرت عنوان کرد و انجام طرح ها را بدون وجود آنان غیرممکن دانست.

جانشین و مسئول گروه های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل تشکیل صندوق های قرض الحسنه را از رویکردهای بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: در راستای برنامه های سازمان بسیج مستضعفین  و در بحث اعتلای برنامه های بسیج سازندگی، صندوق های قرض الحسنه تشکیل و راه اندازی شده است که باعث گسترش فرهنگ انفاق و همیاری در بین مردم می شود.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد