سرویس: سیاسی
کد خبر: 75976
|
18:02 - 1396/12/15
نسخه چاپی

فرمانده هنگ مرزي پارس آباد خبر داد؛

کشف دلارهای تقلبی از یک خودرو در پارس آباد

	کشف دلارهای تقلبی از یک خودرو در پارس آباد
فرمانده هنگ مرزي شهرستان پارس آباد مغان از توقیف یک دستگاه خودرو حامل دلار تقلبی در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سرهنگ راسخ غفارپور امروز در گفت وگو باخبرنگار آران مغاناظهار داشت: ماموران هنگ مرزی پارس آباد با انجام یکسری کار اطلاعاتی دقیق توانستند به یک دستگاه خودرو سواری پژو مظنون شدند.

وي افزود: با هماهنگی مقام قضايی اين خودرو به رانندگي آقاي (الف.ب) در جاده پارس آباد - اصلاندوز توقيف و ماموران هنگ مرزي در بازرسي از آن موفق به كشف 91 برگ اسكناس 100 دلاری تقلبی شدند.

فرمانده هنگ مرزی شهرستان پارس آباد با بيان اينكه اين اسكناس هاي تقلبي به صورت ماهرانه در زیر کاپوت موتور خودرو پژو جاسازی شده بود، تصريح كرد: در اين ارتباط يك نفر دستگير و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد و خودروی سرقتی نیز به پارکینگ منتقل گرديد.

سرهنگ غفارپور با اعلام اينكه اینکه ماموران هنگ مرزي شهرستان پارس آباد، برخورد قاطع با مجرمان و قاچاقچيان را در دستور کار دارند، به تبعات چاپ و توزیع اسکناس های تقلبی اشاره کرد و گفت: چاپ و توزیع اسکناس تقلبی علاوه بر بر اینکه جرم است تورم در جامعه و سیاست های ارزی دولت را تحت تاثیر قرار داده و خسارت جبران ناپذیری بر بدنه اقتصاد کشور وارد می کند.

فرمانده هنگ مرزي شهرستان پارس آباد تصريح كرد: شهروندان عزيز در صورت مواجه شدن با چنین مواردی مراتب را از طریق مرکز فوریتهای پلیس 110 اعلام كرده تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد