سرویس: اردبیل
کد خبر: 75990
|
08:50 - 1396/12/16
نسخه چاپی

بازارچه کار و فناوری در مدارس متوسطه اردبیل برگزار شد

بازارچه کار و فناوری در مدارس متوسطه اردبیل برگزار شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مشخصه این بازارچه ها توسعه خلاقیت، نواوری، کارافرینی، شناخت استعداد های دانش آموزان برای انتخاب شغل در آینده می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازادیب رسااحمد ناصری مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل امروز در بازدید از غرفه های بازارچه دانش آموزی مدارس اردبیل اظهار کرد: هدف از برگزاری این بازارچه ها،افزایش توانمندی کاری دانش آموزان و یادگیری با بازار کار و اقتصاد و همچنین با هدف تقویت روحیه کار آفرینی و کسب شایستگی های حرفه ای و مهارتی می باشد.

وی با بیان اینکه باید این باور را برای دانش‌آموزان تبیین کنیم که یک جامعه توسعه یافته نیازمند نیروی انسانی خلاق است و نیروی تحصیل کرده جویای کار، نماد توسعه یافتگی نیست، افزود: مهارت‌های حرفه‌ای یک ضرورت برای مشارکت فعال در جامعه است.

 مدیر آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد:  مشخصه این بازارچه ها توسعه خلاقیت، نواوری، کارافرینی، شناخت استعداد های دانش آموزان برای انتخاب شغل در آینده می باشد و دانش آموزان باید در کنار تعلیم و تربیت، نحوه برخورد با مشتری و برخورد اجتماعی مناسب در جامعه را فرا بگیرند تا در آینده دچار چالش و مشکل نشوند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد