سرویس: سبلان ما
کد خبر: 75993
|
10:39 - 1396/12/16
نسخه چاپی

آیت الله عاملی:

فعالیت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی بایدرسانه‌ای شود /روستاهای محروم با گام سپاه آباد می‌شوند

فعالیت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی بایدرسانه‌ای شود /روستاهای محروم با گام سپاه آباد می‌شوند
امام جمعه اردبیل با قدردانی از فعالیت های سپاه در کشور اظهار کرد: سپاه در زمینه های مختلف با حرکتی جهادی و مردمی اقدام به محرومیت زدایی مناطق محروم کرده که این از ارزش والایی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ماآیت الله سید حسن عاملی در نشستی صمیمی با اعضای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل خواستار هرچه بیشتر رسانه ای شدن فعالیت های این قرارگاه شد.

امام جمعه اردبیل ضمن قدردانی از فعالیت های سپاه در کشور افزود: سپاه در زمینه های مختلف با حرکتی جهادی و مردمی اقدام به محرومیت زدایی مناطق محروم کرده که این از ارزش والایی برخوردار است.
آیت الله سید حسن عاملی با مقدس شمردن کار این قرارگاه متذکر شد: رمز پیشرفت هر کشور فرهنگ آن کشور بوده و برای پیشرفت در عرصه های مختلف از جمله اقتصاد، باید مشکلات فرهنگی رفع شود.
نماینده ولی فقیه در استان در پایان با اشاره به اینکه فعالیت های قرارگاه مخصوصا در حوزه فرهنگی باید الگو باشد گفت: خیلی از مردم آرزوی خدمت به مناطق محروم را دارند که باید از آن افراد به کارگیری کرد.
در این نشست که به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل برگزار شد، حسین میراضی، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان، گزارشی از اهداف و فعالیت های این قرارگاه ارائه داد.
این جلسه با تجلیل از اعضای قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان اردبیل و روحانیون مستقر در روستاهای هدف به پایان رسید.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد