سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 75997
|
13:20 - 1396/12/16
نسخه چاپی

مسئول برگزاری جشنواره شکوه پایداری:

دومین جشنواره عکاسی شکوه پایداری با معرفی نفرات برتر پایان یافت/ 200 اثر به جشنواره ارسال شده است

دومین جشنواره عکاسی شکوه پایداری با معرفی نفرات برتر پایان یافت/ 200 اثر به جشنواره ارسال شده است
مسئول برگزاری جشنواره شکوه پایداری گفت: دومین جشنواره عکاسی شکوه پایداری با شرکت بیش از 200 اثر و با شرکت بیش از 40 هنرمند و با معرفی 7 نفر از برگزیدگان جشنواره به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، صبح امروز اختتامیه دومین جشنواره عکاسی با عنوان شکوه پایداری ویژه جشن‌های مردمی دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن 96 در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد واحد مشگین‌شهر برگزار شد.

 

محمد جعفری مدیر کانون بسیج هنرمندان و مسئول برگزاری این جشنواره گفت: دومین جشنواره عکس شکوه پایداری قبل از دهه مبارک فجر با فراخوانی عمومی در سطح شهرستان آغاز و طبق زمانبندی تا 27 بهمن ماه ادامه داشت.

 

وی افزود: در این جشنواره بیش از 40 هنرمند عکاس و علاقمندان به عکاسی شرکت کرده بودند و در جریان آن بیش از 200 اثر از جشن‌های دهه مبارک فجر و راهپیمایی 22 بهمن به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و مورد داوری قرار گرفته بود.

 

جعفری گفت: آثار ارائه شده توسط اساتید رشته عکاسی ( استاد صادقیلر و حسین ملکی) به داوری گذاشته شده و در نهایت 7 اثر با نظر هیئت داوران به عنوان برگزیدگان دومین جشنواره عکاسی شکوه پایداری به دبیرخانه این جشنواره اعلام شد.

 

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی دبیرخانه اختتامیه این جشنواره در ایام ولادت حضرت فاطمه الزهراء (س) و تولد امام خمینی(ره) برگزار و با حضور مسئولان و هنرمندان شهرستان از نفرات برتر این جشنواره با اهداء لوح و جوایز تجلیل به عمل آمد.

 

مسئول برگزاری این جشنواره گفت: از بین شرکت کنندگان سیده زهرا قرآنی، محمد رحمانی، سید رضا موسوی، آرمین حجازی، امیر حسین همتی، مهیا سلیمانی و نیر حسینی به عنوان نفرات برتر این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

 

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاشگران این جشنواره گفت: شکوه پایداری به همت گروه عکاسی بسیج هنرمندان و همکاری و حمایت اداره ارشاد اسلامی، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، دانشگاه آزاد، شهرداری و شورای اسلامی مشگین‌شهر و شرکت مکان شهر ابرار برگزار شده است.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد