سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 75999
|
13:57 - 1396/12/16
نسخه چاپی

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد؛

همایش تجلیل از مقام مادران شهدا و قدردانی از امدادگران نمونه در گیوی / تصاویر

همایش تجلیل از مقام مادران شهدا و قدردانی از امدادگران نمونه در گیوی / تصاویر
به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) همایش تجلیل از مقام مادران شهدا و قدردانی از امدادگران و داوطلبان جوان نمونه در محل سالن ارشاد گیوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر،، ظهر امروز با حضور امام جمعه کوثر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل و مسئولان شهرستانی، همایش تجلیل از مقام مادران شهدا به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و قدردانی از امدادگران و داوطلبان جوان نمونه در محل سالن ارشاد گیوی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین بیگی ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: حضرت زهرا (س) بانویی پاک و مطهر بوده و محور هستی و انگیزه خلقت افلاک از ایشان است، لذا هفته زن هرسال برگزار می‌شود تا فرهنگ فاطمی که در کشور شکل گرفته است تقویت شده و بیشتر به جایگاه والای مادر و نقش زن پرداخته شود.

وی حضرت زهرا (س) را پاک‌ترین و عالی‌ترین نماد یک بانوی شایسته اسلامی برشمرد و تصریح کرد: همه زنان و دختران جامعه باید از این بزرگوار الگوبرداری کنند.

خطیب جمعه کوثر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گرامیداشت هفته هلال احمر اظهار داشت: جمعیت هلال احمر با هدف از بین بردن رنج، درد، و کرامت دادن به شخصیت و برای برقراری دوستی و پایدار ساختن صلح و سلامت تشکیل شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر بر ایجاد حس تعاون در جامعه، تلاش برای ایجاد آرامش در جامعه، کمک کردن به امر سلامت جامعه و دفاع از ارزش های انسانی تاکید کرد و گفت: سازمان داوطلبان و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر وظیفه تقویت، فداکاری، ایثار و کوشش گری را بر عهده دارد.

حجت الاسلام والسلمین بیگی خطاب به جوانان تاکید کرد: جوانان عزیز برای تعاون، دوستی، صلح، صفا و صمیمیت به سازمان جوانان بپیوندید.

در ادامه این همایش بهرام غیبی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ضمن تشکر از اهالی شهرستان در کمک عزتمند به مردم زلزله‌زده کرمانشاه اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان افتخار دارد که با حضور بموقع و در اولین ساعات بعد از وقوع زلزله برای کمک به زلزله‌زدگان وارد عمل شد.

وی از افتتاح انبار امدادی خبر داد و افزود: انبار امدادی اردبیل- سرچم اردیبهشت ماه سال آینده و همزمان با هفته هلال احمر تکمیل  و تحویل شهرستان کوثر می‌شود.

غیبی تصریح کرد: این انبار در کنار پایگاه امداد جاده‌ای فاراب و با تجهیزات کامل در اختیار مسؤولان هلال احمر این شهرستان قرار خواهد گرفت تا در هنگام نیاز بتوانند از آن استفاده کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ضمن تجلیل از مقام شامخ زنان ایران بویژه مادران شهید در تربیت عالی و اسوه در ایثار خاطر نشان کرد: در گرو پرورش فرزندانی مومن در دامن پاک زنان بود که حتی یک وجب از خاک کشور در دوران دفاع مقدس به اشغال بیگانگان درنیامد. 

اجرای سرود، مولودی‌خوانی در مدح ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر از برنامه‌های این مراسم بود و در پایان نیز از سوی امام جمعه و مدیر کل جمعیت هلال احمر استان، از پنج تَن از مادران شهید و سه تَن از زنان نمونه و تعدادی از امدادگران و داوطلبان جوان نمونه این جمعیت در شهرستان کوثر با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

 

همایش تجلیل از مادران شهدا و قدردانی از امدادگران نمونه در گیوی برگزار شد/تصاویر
همایش تجلیل از مادران شهدا و قدردانی از امدادگران نمونه در گیوی برگزار شد/تصاویر
همایش تجلیل از مادران شهدا و قدردانی از امدادگران نمونه در گیوی برگزار شد/تصاویر

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد