سرویس: استانی
کد خبر: 76005
|
18:17 - 1396/12/16
نسخه چاپی

محموله مواد محترقه به چهارشنبه سوری پارس آباد نرسید + فيلم

 محموله مواد محترقه به چهارشنبه سوری پارس آباد نرسید + فيلم
فرمانده انتظامی پارس آباد مغان از دستگیری عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه و کشف بیش از 90 هزار عدد ماده محترقه در شهرستان پارس آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، سرهنگ حسين بهمني از دستگیری عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه و کشف بیش از 90 هزار عدد ماده محترقه در شهرستان پارس آباد خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان پارس آباد در راستای مبارزه با قاچاق و عرضه مواد محترقه غیرمجاز، با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از فروش مواد محترقه غیرمجاز در سطح شهرستان پارس آباد مطلع شدند.

وی افزود: در این رابطه ماموران با شناسایی محل و بازرسی از آن، موفق به كشف 90 هزار عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز و آتش زا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد با بیان اینکه ارزش تقریبی مواد محترقه کشف شده 350 میلیون ریال است، گفت: در اين خصوص تعدادي قاچاقچي دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

بهمنی بيان كرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و با هدف پاکسازی نقاط آلوده، ماموران انتظامی شهرستان پارس آباد طرح مبارزه با قاچاق کالا را با محوريت مواد محترقه در روزهای پایانی سال اجرا می کنند.

وي تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، خانواده‌ها برای پیشگیری از آسیب‌های ناشی از استفاده از مواد محترقه نظارت بیشتری بر رفتار فرزندان خود داشته باشند و هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص فعالیت افراد سود جو در زمینه توزیع و فروش مواد محترقه غیرمجاز را، سریعاً از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد